ink1365380698 Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Kan zyprexa eller Aurorix gi økt kolesterol?? Kan en følelse av kraftløshet /gele/emmenhet i bena være psykosomatisk?? har hatt så mange rare plager opp gjennom årene som de ikke har funnet ut av og kalt psykosimatisk. Har vært plaget med en ekkel emmen følelse i beina i det siste.... kan jeg legge dette i samme kategori??? Har ikke undersøkt noe annet enn at refleksene er i orden. Legen mente det ikke var grunn til videre undersøkelser. At det var ting som kunne komme å gå.?? 0 Siter
Gjest sulten støtt Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 det har du da fått svar på før???? 0 Siter
ink1365380698 Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Skrevet 17. juni 2010 det har du da fått svar på før???? Har jeg??? Kan ikke huske det, kan virkelig du?? di imponerer meg i så fall så mange spørsmål og så mange mennesker som er her inne. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 ''Kan zyprexa eller Aurorix gi økt kolesterol?'' Zyprexa kan gi økt kolesterol, (men ikke økt dødelighet). ''Kan en følelse av kraftløshet /gele/emmenhet i bena være psykosomatisk?'' Ja, slike symptomer er nesten alltid psykosomatiske. 0 Siter
ink1365380698 Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Skrevet 18. juni 2010 ''Kan zyprexa eller Aurorix gi økt kolesterol?'' Zyprexa kan gi økt kolesterol, (men ikke økt dødelighet). ''Kan en følelse av kraftløshet /gele/emmenhet i bena være psykosomatisk?'' Ja, slike symptomer er nesten alltid psykosomatiske. Zyprexa kan gi økt kolesterol, (men ikke økt dødelighet). Legen min likte ikke at jeg plutselig hadde gått opp i kolesterol nivået... jeg har ikke endret kostvaner.... hun snakket om tette årer og faren med det. Jeg hadde tot. kolesterol på 6,9 har ligget på 5 og noe. Er den type kolesterol som zyprexa kan gi mindre farlig???? Håper på svar for når det bekymrer legen min bekymrer det meg. 0 Siter
ink1365380698 Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Skrevet 18. juni 2010 Zyprexa kan gi økt kolesterol, (men ikke økt dødelighet). Legen min likte ikke at jeg plutselig hadde gått opp i kolesterol nivået... jeg har ikke endret kostvaner.... hun snakket om tette årer og faren med det. Jeg hadde tot. kolesterol på 6,9 har ligget på 5 og noe. Er den type kolesterol som zyprexa kan gi mindre farlig???? Håper på svar for når det bekymrer legen min bekymrer det meg. Er det en type kolesteroløkning som ikke gir fare for tette årer?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.