Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest annlovinda
Skrevet

Den filmen har jeg INGEN planer om å se

Skrevet

Det fikk meg til å tenke på det gamle uttrykket "en film for spesielt interesserte".

Sjanger "skrekk-dokumentar"?

Gjest togli
Skrevet

Tror neppe jeg gidder å se den filmen.... Igrunnen ganske lei av hele dama ;)

Skrevet

Dagens Næringsliv hadde i dag to meget interessante artikler om en type ledere. Side 26-27 og 39. Og det angår veldig mange ansatte.

Min første reaksjon var at nettopp slik har jo media beskrevet henne. Så kommer hun i en filmbiografi. Helt utrolig. Silivio Berlusconi ble det også laget film om ("Citizen Berlusconi"),

men han hadde vett nok til å forsøke å stoppe distribusjonen av den. Så ble den ikke vist på kinoer, bare i filmklubber.

Tilbake til artiklene i DN. En prosent av befolkningen kan være såkalt narsisster i følge DN. Og de har en tendens til å havne i lederstillinger. Og videre skrev de at selvopptatte, narsissistiske ledere kan være kostbare for bedrifter. Og at dette også har en moralsk side.

Noen av kjennetegnene DN lister opp:

* grandios oppfatning av egen person

* har fantasier om ubegrenset suksess, makt, briljering, skjønnhet eller ideell kjærlighet.

* tror de er "spesielle"

* krever overdreven beundring

* mangler empati

* ofte misunnelig

* utnytter andre

* arrogant og overlegen

Kan Valla unngå sammenligninger med denne gruppen etter en sannferdig film om henne? Eller blir filmen en hevnakt mot Yssen og andre hun ikke tålte trynet på? I siste fall er den ikke verdt å se. Men ellers kan jeg tenke meg noen litt skadefro mennesker vil se den for underholdningens skyld. Sikkert glise godt. Dama tror jeg de aller fleste unner enveisbillett dit pepper'n gror...

Skrevet

Ikke i DN i hvertfall. De har fetish på Gerd, rentenivået (som enten er for høy eller lav)og stemningen i markedet (som stort sett er såkalt nervøs).

Skrevet

Jeg har lagt merke til at hun ser ut som en heks på omtrent alle bilder som brukes av henne. Er disse med vilje plukket ut, har jeg tenkt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...