Gå til innhold

Kava mot angst og uro = virker meget bra

Anbefalte innlegg

Gjest Ro i kroppen er deilig
Skrevet

Kava er helt fantastisk. Før jeg begynte med Kava måtte jeg ha alkohol for å få ro i kroppen. Jeg sparer en formue nå.

Jeg handlet på biovea.net.

Kava er reseptbelagt, men du kan bestille fra et EØS-land hvis det er reseptfritt der.

Kava må tas på tom mage for å få effekt.

Fortsetter under...

Gjest urtedamen
Skrevet

Vet du hva disse kapslene inneholder?

Har nettopp vært inne å tittet på dem, men det sto veldig lite info der. Er dette urtekapler kanskje? =)

Onsdag1365380628
Skrevet

Vet du hva disse kapslene inneholder?

Har nettopp vært inne å tittet på dem, men det sto veldig lite info der. Er dette urtekapler kanskje? =)

Søkte litt på nettet og fant litt info..

Kava har en bedøvende og beroligende effekt. De aktive ingrediensene kalles kavalactoner. I vår del av verden markedsføres kavaekstrakt over Internett ofte som "Kava-kava", som et naturmiddel mot stress, søvnløshet og angst. Ved overdrevent forbruk av kava kan helseproblemer som kortpustethet, grå og skjellete hud, leverskader, underernæring, samt forandringer i røde og hvite blodlegemer og blodplater forekomme [1].

Skrevet

Kava har en bedøvende og beroligende effekt. De aktive ingrediensene kalles kavalactoner. I vår del av verden markedsføres kavaekstrakt over Internett ofte som "Kava-kava", som et naturmiddel mot stress, søvnløshet og angst. Ved overdrevent forbruk av kava kan helseproblemer som kortpustethet, grå og skjellete hud, leverskader, underernæring, samt forandringer i røde og hvite blodlegemer og blodplater forekomme [1].

Det er derfor de er reseptbelagt i Norge.

Gjest hhskajjhdjs
Skrevet

ble nysgjerrig selv. Har du prøvd benzo og kan sammenline med dette? Jeg er avhengig av alkohol, men ønsker sterkt å bli rusfri for godt...

Gjest profile
Skrevet

Hvor mye må du ta for å få effekt, og hvor lang tid tar det før det virker? Jeg har prøvd det, men ble enormt skuffet, kjente ingen virkning i det hele tatt...

Annonse

Gjest profile
Skrevet

Hvor mye må du ta for å få effekt, og hvor lang tid tar det før det virker? Jeg har prøvd det, men ble enormt skuffet, kjente ingen virkning i det hele tatt...

Jeg mente tablettene, ikke drikken, kansje den fungerer bedre i fersk form?

Gjest Bi-Virkning
Skrevet

... Hvorfor får aldri jeg underernæring som bivirkning av en medisin? Jeg blir feit, sur, full av gass og nerver, hodepine og synsforstyrrelser, you name it. Men aldri har jeg blitt noe slankere. *sukk*

(Jeg har aldri brukt denne medisinen da, måtte bare si det.)

• 2 uker senere...
Skrevet

Dessverre så har jeg samme erfaring som deg. Nå virker det ikke i det hele tatt. Skal forsøke 1000mg i morra tidlig. Kanskje det vil virke. Har lest det skal tas på tom mage, og ikke sammen med SSRI.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...