Gå til innhold

Slemme sauer!!

Anbefalte innlegg

Gjest gøy på landet
Skrevet

Kan man kreve å få sauer avlivet hvis de angriper hunden min? Skulle ønske bønder hadde noe ansvar for disse sauene som raider hagen min, bæsjer over alt og stanger bikkja. Har sauegjerde rundt hele men de presser seg igjennom..

Håper det kommer masse ulv og spiser dem opp. Ikke smaker sau godt og ull klør.. Blæh!!!

Skrevet

Ha ha ha, sorry, men dette var faktisk et muntert innlegg *ler godt*

Ha en brekefri og god helg du og bikkja :D

brilleslangen
Skrevet

Nødvergeretten gjelder nok ikke i dette tilfellet, så jeg vil fraråde deg å gjøre noe overilt... Tell til ti(men ikke tell sauer;-) )

Noe sier meg at gjerdet ditt trenger litt vedlikehold eller utskiftning siden sauene greier å presse seg igjennom...

Invester i nytt og sauesikkert gjerde samt en port som ikke sauene greier å dytte opp. så blir du antakelig fri problemet for i sommer.

Gjest Elextra
Skrevet

Flytt til byen, der unngår du slike problemer.

Skrevet

Hehe... Bikkjedyret her i huset er livredd sauer. Tror nok det er flat'en til naboen som har fortalt han at sauer spiser labbiser til frokost. Den eneste gangen pelsen går på plass uten at jeg ber om det er når vi skal passere sauer.

Gjest gøy på landet
Skrevet

Flytt til byen, der unngår du slike problemer.

Tror ikke hestene vil trives så godt i by'n.

Gjest gøy på landet
Skrevet

Hehe... Bikkjedyret her i huset er livredd sauer. Tror nok det er flat'en til naboen som har fortalt han at sauer spiser labbiser til frokost. Den eneste gangen pelsen går på plass uten at jeg ber om det er når vi skal passere sauer.

Tror min hadde satt pris på at noen hadde hvisket i øret hans også.:-)

Gjest Elextra
Skrevet

Tror ikke hestene vil trives så godt i by'n.

Nåja, politihestene ser ikke ut til å ha det så verst :P

Gjest gøy på landet
Skrevet

Nåja, politihestene ser ikke ut til å ha det så verst :P

Jeg tviler på om de har plass til mine 6 hester. Dessuten måtte gubben vært offshore hele året for å finansiere det tror jeg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...