Gå til innhold

NHD- Seroquel håper på svar.

Anbefalte innlegg

Gjest Med mulig feil diagnose
Skrevet

Spør pent om du kan svare på spørsmålet litt lenger ned ang Seroquel for søvn. Fastlegen min har permisjon, vikaren er helt fersk og veldig usikker og jeg har ingen andre å spørre.

Har tatt Seroquel igjen i dag kl 1630, 100 mg og er foreløpig ikke trøtt i dag heller. Ikke har jeg merket sultfølelse av den foreløpig. Det er så godt å slippe den desperate hungeren etter mat hele tiden. Nå føler jeg meg mett og fornøyd etter måltidene. Det har jeg ikke gjort på flere år og er lite motivert til å gå tilbake på Tolvon hvis jeg kan unngå det. Men søvn må jeg ha.

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

En har kommet på et detaljnivå og personnivå der jeg ikke kan svare nøyaktigere enn det jeg har gjort. Siden jeg ikke kjenner deg og sykdommen din i detalj, kan jeg bare oppfordre deg til å fortsette med S en tid og se hvordan det går.

Skrevet

Søvnighet er en bivirkning på denne medisinen... Kan skje vil du ikke merke det i det hele tatt. Kanskje vil det bedre seg... Hvordan en reagerer på medisiner er veldig individuellt...

Gjest Med mulig feil diagnose
Skrevet

En har kommet på et detaljnivå og personnivå der jeg ikke kan svare nøyaktigere enn det jeg har gjort. Siden jeg ikke kjenner deg og sykdommen din i detalj, kan jeg bare oppfordre deg til å fortsette med S en tid og se hvordan det går.

Ok da prøver jeg en stund da så får jeg se hvordan det går. Får spørre fastlegen om han kan ordne så jeg kan komme til psykiater på DPS til medisinvurdering.

Takk for svar:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...