Gjest verinoca Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Har kjøpt min første krølltang! Og den skulle visst være god, "professionell" og greier, keramisk uten metallklype som brenner håret. Dyr! Har prøvd såvidt her hjemme i kveld, og får søte "prom-quenn-krøller". Men med litt børsting og rufsing tror jeg at jeg skal få det slik jeg vil ha det etterhvert! :-) MEN hva med produkter? Hva er lurt å ha i før, og etter krølling? Jeg har: skum, voks på sprayboks, saltvannsspray, både "tørr" og "våt" hårspray, og diverse annet. kan noen hjelpe meg å navigere i denne jungelen? Kan det f.eks være en knall idé å bruke saltvannssprayen før krølling, eller vil det ødelegge helt? 0 Siter
meg__123! Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 en varmebeskyttende spray ville jeg brukt først hvertfall.. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Skum før krølling, litt "tørr"-hårspray etterpå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.