Gjest Desperat sydenturist Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Holder på å bli sprø. Skal reise på Sydenferie om en uke, men finner ikke en eneste j..... bikini som er over pygmestørrelse ser det ut som! Hvilke butikker/kjeder selger bikinier overdel str 46/48 og underdel 44. Sentralt Østlandet/Østfold. 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Du har selvsagt vært på Lindex og KappAhl? Ellers finnes det vel egne undertøysbutokker, søk på badetøy+store størrelser i Google, så finner du kanskje noe? :-) 0 Siter
vintermor Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Norwegian Outlet i Vestby hadde bra utvalg av bikinier i din størrelse. Ikke langt fra Østfold er det heller :-) God tur til syden! 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 "Alle" butikker har vel bikinier, også i store størrelser. Ihvertfall her i byen. Cubus, Kappahl og Lindex for å nevne noen. Sportsbutikker har også greit utvalg. Jeg er også stor, men tror ikke det skal volde noe stort problem å finne bikini. Sier jeg før jeg har prøvd...også snart sydenturist 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 "Alle" butikker har vel bikinier, også i store størrelser. Ihvertfall her i byen. Cubus, Kappahl og Lindex for å nevne noen. Sportsbutikker har også greit utvalg. Jeg er også stor, men tror ikke det skal volde noe stort problem å finne bikini. Sier jeg før jeg har prøvd...også snart sydenturist Jeg kjøpte en bikini på Kappahl for noen år siden, passet forsåvidt på mine 70-75E, men den gir jo ikke akkurat noe løft da... Neste gang blir det nok Reimers tror jeg. De har i alle fall bh'er som passer uten at de koster en tusing. ) 0 Siter
Gjest Desperat sydeturist Skrevet 19. juni 2010 Skrevet 19. juni 2010 "Alle" butikker har vel bikinier, også i store størrelser. Ihvertfall her i byen. Cubus, Kappahl og Lindex for å nevne noen. Sportsbutikker har også greit utvalg. Jeg er også stor, men tror ikke det skal volde noe stort problem å finne bikini. Sier jeg før jeg har prøvd...også snart sydenturist ''Cubus, Kappahl og Lindex for å nevne noen. Sportsbutikker har også greit utvalg'' Prøvd dem alle, i flere byer. Dødfødt prosjekt. Sportsbutikken, ingen har over XL som er av en slik størrelse at de tilsvarer en vanlig S. Butikker beregnet på litt store damer har ikke badetøy. Fant forsåvidt en i en undertøysforretning, Det var ikke en bikini, men en rustning, med 4cm innlegg og like brede stopper og truse oppunder armene. Grøss. Jeg vil ha en ny bikini, *sutre, sutre* 0 Siter
Gjest Desperat sydenturist Skrevet 19. juni 2010 Skrevet 19. juni 2010 Norwegian Outlet i Vestby hadde bra utvalg av bikinier i din størrelse. Ikke langt fra Østfold er det heller :-) God tur til syden! Hm, skal sjekkes ut. Har fri på mandag. Takk! 0 Siter
Gjest Askimtorget Kjøpesenter Skrevet 19. juni 2010 Skrevet 19. juni 2010 Undertøymagasinet på Askimtorget kjøpesenter i Askim har et stort utvalg av bikinier i store størrelser. 0 Siter
synonym Skrevet 19. juni 2010 Skrevet 19. juni 2010 Ellos.no har store bikiner. Velg express levering, og du får det levert på tirsdag eller onsdag. Lykke til. 0 Siter
Gjest Østfolding Skrevet 19. juni 2010 Skrevet 19. juni 2010 Undertøymagasinet på Askimtorget kjøpesenter i Askim har et stort utvalg av bikinier i store størrelser. Jeg holdt på å gi samme anbefaling, men valgte å lese igjennom innleggene først. Undertøymagasinet på Askimtorget i Askim har stort utvalg av badetøy også i store størrelser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.