Gå til innhold

Hjemmesykepleien igjen...

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert som f....
Skrevet

Ohhh god!

Jeg har klaget her før på at jeg har hatt hjemmesykepleien på døren hver dag med medisiner. Har nå fått trappet ned til tre ganger i uka. Men i stad ringte det på døren og der sto en liten tamil og sa at han jobbet i hjemmesykepleien og trengte hjelp. Han hadde kjørt seg fast på nabogården, der folkene ikke var hjemme. Jeg dro bort der han hadde greid å kjørt seg fast på en mur med en plastikk-BMW, og tre kullsvarte negrer sto å ventet. Han plapret i vei, kommanderte negrene rundt bilen, sa stadig at han jobbet i hjemmesykepleien, så klemte han meg etter vi hadde fått løs bilen og sa "Vi snakkes".

Vet kommunen har lyst ut stillinger utenlands, men kan det bli mer pinlig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nerda
Skrevet

Det hørtes guffent ut! Sånne ting skal de selv ta ansvaret for - det skal ikke belastes brukere av tjenesten som er sårbare nok som det er. Og når de ansetter mennesker fra utlandet, så er det et trist faktum at det er en mangelfull kursing de får før de kan sette i gang - dessverre i bransjer hvor språk og atferd er veldig viktig. Det er lett for meg å si det nå, men hvis noen kom på min dør og hadde kjørt seg fast uansett hvilken etat vedkommende måtte referere til, ville jeg bedt de ringe politiet eller gjort det for de.

Skrevet

Jeg vet ikke hva slags tilbakemelding du egentlig ønsker. Jeg skjønner deg ikke helt. Det virker som om du ¨på en måte liker dette dramaet. Samtidig som du på en annen måte dobbelkommuniserer at du er frustrert. Det er litt rart. Skulle ønske du fikk deg et godt liv. Du har mye energi og vilje.

Gjest frustrert som f...
Skrevet

Jeg vet ikke hva slags tilbakemelding du egentlig ønsker. Jeg skjønner deg ikke helt. Det virker som om du ¨på en måte liker dette dramaet. Samtidig som du på en annen måte dobbelkommuniserer at du er frustrert. Det er litt rart. Skulle ønske du fikk deg et godt liv. Du har mye energi og vilje.

Jeg bare syter. Hater tanken på alle de ukjente vikarene som skal stå på døren gjennom sommeren. Jeg satt bare å gapet etter denne episoden over tamilien. Det virket som han mente at vi skulle bli gode venner. Jeg har ikke noe imot utlendinger, men jeg har noe mot vikarer som tror de kan bli venner med "pasientene" de deler ut medisiner til.

Unge uerfarne vikarer som tror de kan redde meg fra alle mine problemer.

Gjest Draketemmeren
Skrevet

Uff ja negere, de er noen raringer. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...