Gå til innhold

Hvitvask med møkkete striper, hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den siste tiden alltid fått slike stygge brune striper på klærne når jeg vasker lyst tøy...

Rengner med at det har noe med maskinene og gjøre?

Noen som vet hva det kommer av og hvordan jeg kan bli kvitt det?

Rense maskinen på noen måte eller ?????

Veldig frustrerende når hvite kjoler og topper er full av møkkete striper!!!

Gjest verinoca
Skrevet

Dette lurer jeg og på, det samme skjer her med ujevne mellomrom! Men strekene her er svarte... :-((

Skrevet

Jeg kan få det hvis jeg henger opp tøyet inne og det ikke tørker fort nok.

Gjest verinoca
Skrevet

Jeg kan få det hvis jeg henger opp tøyet inne og det ikke tørker fort nok.

tror ikke dette er det samme.

Skrevet

Det selges et vaskemaskinrensemiddel fra Omo der hvor det selges vaskemidler. Jeg ville startet med å rense maskinen.

Gjest Nerda
Skrevet

Dette lurer jeg og på, det samme skjer her med ujevne mellomrom! Men strekene her er svarte... :-((

Hmmmm. Det burde jo finnes noe å reingjøre vaskemaskiner med. Ville hørt meg hos en forhandler av hvitevarer. Hvis du tør kan du jo legge det hvite i klorin ;). Fattern har gjort det med noen hvitskjorter.

brilleslangen
Skrevet

vet ikke.. men...Har du sjekket at det ikke ligger ulumskheter i foldene på gummipakningen mot vaskemaskindøra? Sikkert heller ikke dumt å sjekke at ikke det er er masse smuss i pumpen også.. det er jo ofte en slags sil der som skal hindre gjenstander å gå inn i pumpa. Kanskje den har stoppet noe som fungerer som oppsamler for skitt og lort.. Kan være greit å sjekke iallfall...

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1276893076' post='4382867]

Opplevde det samme, tok maskinrens (OMO) på maskina, samtidig som jeg vasket godt i gummien ved åpningen og skuffen til vaskemiddel. det er godt over året siden, og det har ikke skjedd igjen.

http://www.lilleborg.no/eway/imgstore/4d7ad18ab3.jpg

Ok, jeg får kjøpe meg en slik rens i morgen tror jeg..

Takker for svar alle sammen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...