Hushjelpen Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Har den siste tiden alltid fått slike stygge brune striper på klærne når jeg vasker lyst tøy... Rengner med at det har noe med maskinene og gjøre? Noen som vet hva det kommer av og hvordan jeg kan bli kvitt det? Rense maskinen på noen måte eller ????? Veldig frustrerende når hvite kjoler og topper er full av møkkete striper!!! 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Dette lurer jeg og på, det samme skjer her med ujevne mellomrom! Men strekene her er svarte... :-(( 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Jeg kan få det hvis jeg henger opp tøyet inne og det ikke tørker fort nok. 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Jeg kan få det hvis jeg henger opp tøyet inne og det ikke tørker fort nok. tror ikke dette er det samme. 0 Siter
frosken Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Det selges et vaskemaskinrensemiddel fra Omo der hvor det selges vaskemidler. Jeg ville startet med å rense maskinen. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Dette lurer jeg og på, det samme skjer her med ujevne mellomrom! Men strekene her er svarte... :-(( Hmmmm. Det burde jo finnes noe å reingjøre vaskemaskiner med. Ville hørt meg hos en forhandler av hvitevarer. Hvis du tør kan du jo legge det hvite i klorin . Fattern har gjort det med noen hvitskjorter. 0 Siter
brilleslangen Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 vet ikke.. men...Har du sjekket at det ikke ligger ulumskheter i foldene på gummipakningen mot vaskemaskindøra? Sikkert heller ikke dumt å sjekke at ikke det er er masse smuss i pumpen også.. det er jo ofte en slags sil der som skal hindre gjenstander å gå inn i pumpa. Kanskje den har stoppet noe som fungerer som oppsamler for skitt og lort.. Kan være greit å sjekke iallfall... 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Opplevde det samme, tok maskinrens (OMO) på maskina, samtidig som jeg vasket godt i gummien ved åpningen og skuffen til vaskemiddel. det er godt over året siden, og det har ikke skjedd igjen. http://www.lilleborg.no/eway/imgstore/4d7ad18ab3.jpg 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Skrevet 18. juni 2010 [quote name=Shira )' timestamp='1276893076' post='4382867] Opplevde det samme, tok maskinrens (OMO) på maskina, samtidig som jeg vasket godt i gummien ved åpningen og skuffen til vaskemiddel. det er godt over året siden, og det har ikke skjedd igjen. http://www.lilleborg.no/eway/imgstore/4d7ad18ab3.jpg Ok, jeg får kjøpe meg en slik rens i morgen tror jeg.. Takker for svar alle sammen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.