Gå til innhold

Hvor finne en slik bluse?

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Nå har jeg tråkket alle butikkene på Oslo City etter en bluse som jeg skal ha under en kort sort jakke og jeg ser for meg at blusen skal være slik:

Den skal være hvit og lang (nedenom rompa) Den skal V-utrigning ned til begynnelsen av puppene og rundt V-en skal det være rysjer. Den skal ha litt innsving i livet.

Finner ingen steder. Noen som har noen tips?

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Glemte å nevne at den ikke skal ha ermer. Verken korte eller lange.

Mrs. Wallace
Skrevet

Sjekk Ellos, de pleier å ha et ganske rikt bluseutvalg.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Sjekk Ellos, de pleier å ha et ganske rikt bluseutvalg.

Får ringe å be de sende meg katalogen. Har ikke fått den i år.

Gjest Elextra
Skrevet

Lang skjorte og kort jakke? *rister på hodet*

Forøvrig ville jeg trodd butikkene bugnet av slike bluser. Synes alle butikkene har bluser og topper i overflod, i motsetning til mange andre ting jeg ser etter.

Men selvsagt ikke lett å finne en spesiell bluse du leter etter.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Forøvrig ville jeg trodd butikkene bugnet av slike bluser. Synes alle butikkene har bluser og topper i overflod, i motsetning til mange andre ting jeg ser etter.

Ikke skjorte, men bluse.

Gjest Elextra
Skrevet

Ikke skjorte, men bluse.

''Ikke skjorte, men bluse.''

Same thing! :P

Men: Ville prøvd H&M, Wito + en tur i Bogstadveien.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

''Ikke skjorte, men bluse.''

Same thing! :P

Men: Ville prøvd H&M, Wito + en tur i Bogstadveien.

Du ser sikkert for deg en dressjakke du, men det er en tynn strikkejakke, hvis jeg skal kalle det strikkejakke. Veldig tynn. Hva heter slike jakker da? Vet de har et navn.

Antrekket skal ikke brukes til finbruk, men på jobb :-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Får ringe å be de sende meg katalogen. Har ikke fått den i år.

Du trenger ikke noen katalog, sjekk på nett. Mye enklere.

Gjest Elextra
Skrevet

Du ser sikkert for deg en dressjakke du, men det er en tynn strikkejakke, hvis jeg skal kalle det strikkejakke. Veldig tynn. Hva heter slike jakker da? Vet de har et navn.

Du mener bolero.

Og mulig du er slank nok til å bruke antrekket :P

candyqueen_83
Skrevet

Cardigan?

Gjest Jollycola
Skrevet

Nok om bluse nå! Snakk om noe annet please!

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Du mener bolero.

Og mulig du er slank nok til å bruke antrekket :P

Er ikke Bolero sånn som går til midt på ryggen da? Det er ikke det jeg mener heller. Liker ikke Bolero jeg.

Skrevet

Det har da ikke vært spesielt uvanlig de siste årene å se lange topper/bluser med korte jakker over.

Jeg fant ikke noen superpassende bilder, men fant denne, som er ok på den som har kropp (og alder!) for den slags :-)

http://ecolemanpr.files.wordpress.com/2010/02/april-in-paris-wwbw-when-meeting-the-parents.jpg

Skrevet

Nok om bluse nå! Snakk om noe annet please!

Start en tråd sselv, da vel. Når tråden handler om bluser, snakker man om det.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det har da ikke vært spesielt uvanlig de siste årene å se lange topper/bluser med korte jakker over.

Jeg fant ikke noen superpassende bilder, men fant denne, som er ok på den som har kropp (og alder!) for den slags :-)

http://ecolemanpr.files.wordpress.com/2010/02/april-in-paris-wwbw-when-meeting-the-parents.jpg

Tøft, men dette blir litt for tøft for voksne damer som meg ;o)

Satser på noe mer klassisk:-)

Gjest togli
Skrevet

Gina Tricot pleier iallefall å ha endel lange bluselignende saker...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...