Gjest Nickløsheletia Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Nå har jeg tråkket alle butikkene på Oslo City etter en bluse som jeg skal ha under en kort sort jakke og jeg ser for meg at blusen skal være slik: Den skal være hvit og lang (nedenom rompa) Den skal V-utrigning ned til begynnelsen av puppene og rundt V-en skal det være rysjer. Den skal ha litt innsving i livet. Finner ingen steder. Noen som har noen tips? 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Glemte å nevne at den ikke skal ha ermer. Verken korte eller lange. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Sjekk Ellos, de pleier å ha et ganske rikt bluseutvalg. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Sjekk Ellos, de pleier å ha et ganske rikt bluseutvalg. Får ringe å be de sende meg katalogen. Har ikke fått den i år. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Lang skjorte og kort jakke? *rister på hodet* Forøvrig ville jeg trodd butikkene bugnet av slike bluser. Synes alle butikkene har bluser og topper i overflod, i motsetning til mange andre ting jeg ser etter. Men selvsagt ikke lett å finne en spesiell bluse du leter etter. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Lang skjorte og kort jakke? *rister på hodet* Forøvrig ville jeg trodd butikkene bugnet av slike bluser. Synes alle butikkene har bluser og topper i overflod, i motsetning til mange andre ting jeg ser etter. Men selvsagt ikke lett å finne en spesiell bluse du leter etter. Ikke skjorte, men bluse. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Ikke skjorte, men bluse. ''Ikke skjorte, men bluse.'' Same thing! Men: Ville prøvd H&M, Wito + en tur i Bogstadveien. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 ''Ikke skjorte, men bluse.'' Same thing! Men: Ville prøvd H&M, Wito + en tur i Bogstadveien. Du ser sikkert for deg en dressjakke du, men det er en tynn strikkejakke, hvis jeg skal kalle det strikkejakke. Veldig tynn. Hva heter slike jakker da? Vet de har et navn. Antrekket skal ikke brukes til finbruk, men på jobb :-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Får ringe å be de sende meg katalogen. Har ikke fått den i år. Du kan kikke her: http://www.ellos.no/ListPage/Category.aspx?CategoryId=23231 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Får ringe å be de sende meg katalogen. Har ikke fått den i år. Du trenger ikke noen katalog, sjekk på nett. Mye enklere. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Du ser sikkert for deg en dressjakke du, men det er en tynn strikkejakke, hvis jeg skal kalle det strikkejakke. Veldig tynn. Hva heter slike jakker da? Vet de har et navn. Antrekket skal ikke brukes til finbruk, men på jobb :-) Du mener bolero. Og mulig du er slank nok til å bruke antrekket 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Du ser sikkert for deg en dressjakke du, men det er en tynn strikkejakke, hvis jeg skal kalle det strikkejakke. Veldig tynn. Hva heter slike jakker da? Vet de har et navn. Antrekket skal ikke brukes til finbruk, men på jobb :-) Cardigan? 0 Siter
Gjest Jollycola Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Lang skjorte og kort jakke? *rister på hodet* Forøvrig ville jeg trodd butikkene bugnet av slike bluser. Synes alle butikkene har bluser og topper i overflod, i motsetning til mange andre ting jeg ser etter. Men selvsagt ikke lett å finne en spesiell bluse du leter etter. Nok om bluse nå! Snakk om noe annet please! 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Du mener bolero. Og mulig du er slank nok til å bruke antrekket Er ikke Bolero sånn som går til midt på ryggen da? Det er ikke det jeg mener heller. Liker ikke Bolero jeg. 0 Siter
morsan Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Lang skjorte og kort jakke? *rister på hodet* Forøvrig ville jeg trodd butikkene bugnet av slike bluser. Synes alle butikkene har bluser og topper i overflod, i motsetning til mange andre ting jeg ser etter. Men selvsagt ikke lett å finne en spesiell bluse du leter etter. Det har da ikke vært spesielt uvanlig de siste årene å se lange topper/bluser med korte jakker over. Jeg fant ikke noen superpassende bilder, men fant denne, som er ok på den som har kropp (og alder!) for den slags :-) http://ecolemanpr.files.wordpress.com/2010/02/april-in-paris-wwbw-when-meeting-the-parents.jpg 0 Siter
morsan Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Nok om bluse nå! Snakk om noe annet please! Start en tråd sselv, da vel. Når tråden handler om bluser, snakker man om det. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Det har da ikke vært spesielt uvanlig de siste årene å se lange topper/bluser med korte jakker over. Jeg fant ikke noen superpassende bilder, men fant denne, som er ok på den som har kropp (og alder!) for den slags :-) http://ecolemanpr.files.wordpress.com/2010/02/april-in-paris-wwbw-when-meeting-the-parents.jpg Jeg sa ikke noe om vanlig/uvanlig 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Det har da ikke vært spesielt uvanlig de siste årene å se lange topper/bluser med korte jakker over. Jeg fant ikke noen superpassende bilder, men fant denne, som er ok på den som har kropp (og alder!) for den slags :-) http://ecolemanpr.files.wordpress.com/2010/02/april-in-paris-wwbw-when-meeting-the-parents.jpg Tøft, men dette blir litt for tøft for voksne damer som meg ;o) Satser på noe mer klassisk:-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Gina Tricot pleier iallefall å ha endel lange bluselignende saker... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.