Gå til innhold

Hvor finne en slik bluse?

Anbefalte innlegg

Gjest Jollycola
Skrevet

Start en tråd sselv, da vel. Når tråden handler om bluser, snakker man om det.

Jeg har startet en tråd om Ølguden, men det er ingen som gidder å svare. :(

Gjest togli
Skrevet

Glemte å nevne at den ikke skal ha ermer. Verken korte eller lange.

Så vanskelig du er ;)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Gina Tricot pleier iallefall å ha endel lange bluselignende saker...

Ja, kjøpte en hvit bluse der i forrige uke, men ermene er slik at jeg ikke kan bruke den under jakker. Blir en stor ball under jakka og det er ikke fint :-)

Skrevet

Takk for link. Jeg fant ikke en slik jeg hadde tenkt, men en som ikke er så langt unna. Bestiller denne jeg :-)

http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=23231&productId=274397&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Det tror jeg er veldig din stil:-) Jeg har vært veldig mye mer fornuftig i kveld, og bestilt meg ny madrass og overmadrass til over 7000....Men heldigvis så trenger jeg bare en god madrass, og ikke to:-)

Skrevet

ingen svarer i min tråd heller - slik er det bare, og ingenting å deppe for! :-)

Gjest togli
Skrevet

Ja, kjøpte en hvit bluse der i forrige uke, men ermene er slik at jeg ikke kan bruke den under jakker. Blir en stor ball under jakka og det er ikke fint :-)

Skjønner..... Evt finne en med smale ermer, men kanskje ikke så lett når blusen ellers er litt vid..

candyqueen_83
Skrevet

Da er det vel ikke interessant da.

Gjest togli
Skrevet

Sjekk evt om de har noe her: www.laredoute.no

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det tror jeg er veldig din stil:-) Jeg har vært veldig mye mer fornuftig i kveld, og bestilt meg ny madrass og overmadrass til over 7000....Men heldigvis så trenger jeg bare en god madrass, og ikke to:-)

Viktig aa prioritere god soevn:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...