Gå til innhold

Zoloft+diare

Anbefalte innlegg

Gjest teajenta
Skrevet

Hei! Begynte med 50mg Zoloft i april/mai, økte til 100mg etter en uke. Hadde kvalme og brekninger som bivirkninger, men det gav seg etter en uke. 1.juni økte jeg til 150mg. 7.juni fikk jeg diare og kraftig mageknip. Fikk beskjed av psykiater om å prøve Imodium et par dager, før jeg evt. reduserte dosen igjen. Reduserte dosen 11.juni samtidig som jeg gikk på Imodium. Imodium gjorde at jeg gikk fra diare til løs mage. Har nå sluttet på Imodium og fått igjen diaren i full styrke. Hver gang jeg spiser må jeg på do i løpet av 10-30min. Psykiateren min er på ferie, og fastlegen opptatt. Har du noen råd til meg? Fikk beskjed om at jeg måtte ta kontakt med lege/legevakt dersom jeg fikk feber. Men, jeg har ikke feber, bare diare. Hva gjør jeg? Er så utrolig lei av å fly på do.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...