Gjest nccfdsgf Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Til hus på innlandet. Tidligere beiset, tror jeg. 0 Siter
Gjest Paranoid for det meste Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 drygolin til all slags vær Kan ikke bruke olje over beis så vidt jeg vet. 0 Siter
Gjest jeg jobber i bransjen Skrevet 19. juni 2010 Skrevet 19. juni 2010 Kan ikke bruke olje over beis så vidt jeg vet. ?? Beis er jo oljebasert til de grader! Drygolin er oljebasert dekkbeis eller maling og har du valgt extrem varianten så kan den vare i årevis. Oljebasert maling over vannbasert maling er ikke så vanlig, men det går det også. Men da bør den vannbaserte utgaven være nedslitt og ikke nymalt. Kanskje du tenkte på dette i svaret ditt? Husk alltid å vaske huset først! 0 Siter
Gjest harikkenickfortiden Skrevet 19. juni 2010 Skrevet 19. juni 2010 Tjæralin. men spør deg til råds hos en ekspert, dvs i butikker der de selger maling 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.