Gå til innhold

Bryllup-Vennefest

Anbefalte innlegg

Gjest Hvordan gå kledd?
Skrevet

Jeg er invitert i bryllup i sommer. De skal feire i sin egen leilighet. Er det ok med en sommerkjole da, eller blir det for kjipt?

Gjest togli
Skrevet

Kommer litt an på hvordan sommerkjolen ser ut kanskje? Har du link til et bilde med en lignende kjole?

Skrevet

Send en tekstmelding og hør :) Jeg skal på bryllup selv i sommer, og lurte på om jeg kunne komme i sort sommerkjole - siden jeg er ganske så gravid og har fått lånt en veldig søt gravidkjole. Fikk svar at det gikk helt fint. Så ja; spør :)

Gjest bubblesbubb
Skrevet

Jeg vil tro at en ordinær sommerkjole er passende i et slikt bryllup. At de velger å ha det i en leilighet synes jeg tyder på at de ønsker en mer koselig og avslappet ramme rundt festen.

Gjest Hvordan gå kledd?
Skrevet

Kommer litt an på hvordan sommerkjolen ser ut kanskje? Har du link til et bilde med en lignende kjole?

Har ikke noen bestemt kjole i tankene, må muligens ut å handle- enten bruktbutikk, salg, lindex ect. Skal også til storby i sommer og antar at det kanskje går an å finne noe på Oasis, Top Shop, Zara eller lignende? Uaktuelt å kjøpe "fin" pynta kjole, for det bruker jeg så sjelden. Det jeg har av kjoler fra før i skapet er en sort kjole med store roser i ulike farger, ulike varianter av "den lille sorte" og flere andre som er mer hverdagskjoler. Har ikke mye penger til rådighet, men kan feks få moren min til å hekle et pent sjal til å ha over skuldrene. Hvis noen har link til kjoler som vil passe, så takker jeg for det. Jeg litt over 1,60 høy og har normal kroppsfasong.

Gjest togli
Skrevet

Har ikke noen bestemt kjole i tankene, må muligens ut å handle- enten bruktbutikk, salg, lindex ect. Skal også til storby i sommer og antar at det kanskje går an å finne noe på Oasis, Top Shop, Zara eller lignende? Uaktuelt å kjøpe "fin" pynta kjole, for det bruker jeg så sjelden. Det jeg har av kjoler fra før i skapet er en sort kjole med store roser i ulike farger, ulike varianter av "den lille sorte" og flere andre som er mer hverdagskjoler. Har ikke mye penger til rådighet, men kan feks få moren min til å hekle et pent sjal til å ha over skuldrene. Hvis noen har link til kjoler som vil passe, så takker jeg for det. Jeg litt over 1,60 høy og har normal kroppsfasong.

Her er endel fine kjoler. De ser veldig korte ut, men siden du ikke er så høy så vil de bli lengre på deg: http://www.motehus.no/prodlist.php?p=2&id=150

Jeg så idag en nydelig kjole på Vero Moda. Den passer kanskje best til penbruk, men man kan tone den ned ved å bruke annet tilbehør f.eks. Kjolen var enten gul eller turkis. Helt utrolig fin :)

Det er masse fine og rimelige kjoler å få kjøpt nå :)

Gjest Hvordan gå kledd?
Skrevet

Her er endel fine kjoler. De ser veldig korte ut, men siden du ikke er så høy så vil de bli lengre på deg: http://www.motehus.no/prodlist.php?p=2&id=150

Jeg så idag en nydelig kjole på Vero Moda. Den passer kanskje best til penbruk, men man kan tone den ned ved å bruke annet tilbehør f.eks. Kjolen var enten gul eller turkis. Helt utrolig fin :)

Det er masse fine og rimelige kjoler å få kjøpt nå :)

Vero Moda må jeg definitivt innom. Så en kjole i Kamille fra Vero Moda nettopp. Den var fin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...