Gå til innhold

Kronprinsessebryllupet

Anbefalte innlegg

Gjest royalist
Skrevet

I dag er den store dagen! Kronprinsesse Victoria ser lykkelig ut med sin Daniel. Bilde nr 2 i denne serien syns jeg er talende for seg.

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10001977

Og _for_ en kjole! Gjett hvem som skal benke seg foran tvn kl 14:00 i dag? Hva med dere? Skal dere se eller er dere imot monarkiet?

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• Colette

10

• candyqueen_83

7

• Elis31

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

Jeg heller til å være for monarkiet. Tror kongelige bidrar til å vise landet sitt utad i verden på en annen måte enn det politiske statsoverhoder gjør.

Kommer nok ikke til å sitte benket foran TV idag (ikke tid til det), men tar nok en titt innimellom ;)

Gjest prust
Skrevet

Jeg er for monarkiet, men er opptatt i hele dag - så jeg kommer nok kun til å se noen glimt seint i kveld.

Gjest 100% republikaner
Skrevet

Jeg er totalt imot monarki-tullet.

Nei, skal ikke bruke min lørdag til å se på disse menneskene. Skjønner ikke poenget med at folk blir født til slike posisjoner...

Skrevet

Jeg håper de får et fortsatt langt og lykkelig liv sammen. De gir et veldig sympatisk inntrykk.

Kjolen er nydelig!!!

Og jeg synes det er koselig med monarki :)

Skrevet

ja! er så herlig med slike romantiske feiringer. slikt er det altfor lite av på tv, og akkurat nå trenger jeg virkelig en sportspause :P gleder meg til å se kjolen, til å se alle de fine menneskene, ja, romantikken generelt. har ei venninne som er bryllupsplanlegger, og som kommer til å være på tv2 i dag, så det blir jo ekstra gøy :D

Gjest speer
Skrevet

Slik har man ikke tid til. Skal på kontoret både i dag og i morgen.

Skrevet

Må se litt ja. Bryllupet mitt kosta 600 kroner. Det var parkeringsbota vi fikk mens vi var hos dommeren!

Forskjell på folk ja. *misunneli*

Skrevet

Vi droppet hytteturen i dag pga av været så da får jeg med meg ltit av kronprinsessebryllupet! :o) Skal se litt ja, hun er jo så nydelig!

candyqueen_83
Skrevet

Slitsom musikk, litt kjedelig kjole, og hvorfor må Daniel alltid ha så grusomme briller på seg??

Ingen bryllup slår Mette Marit og kronprins Haakon sitt syns jeg :o)

hidi, the scorpion
Skrevet

Slitsom musikk, litt kjedelig kjole, og hvorfor må Daniel alltid ha så grusomme briller på seg??

Mette-Marit ser nydelig ut i dag;))

Jeg synes bruden var nydelig, jeg;)

Gjest høstløv
Skrevet

Kjolen er helt nydelig i all sin enkelhet.

Daniel kunne ha brukt linser ved en slik stor anledning, brillene er altfor store og gammeldagse, men kanskje han "gjemmer" seg litt bak de stygge brillene.

candyqueen_83
Skrevet

Mette-Marit ser nydelig ut i dag;))

Jeg synes bruden var nydelig, jeg;)

Mette Marit var utrolig nydelig i dag :o)

Bruden er jo også fin da, og det er vel kanskje bedre at hun har en litt enkel og ren kjole enn masse dilldall og.

candyqueen_83
Skrevet

Kjolen er helt nydelig i all sin enkelhet.

Daniel kunne ha brukt linser ved en slik stor anledning, brillene er altfor store og gammeldagse, men kanskje han "gjemmer" seg litt bak de stygge brillene.

Virker nesten sånn, for de siste ukene har ikke jeg sett han i media uten stygge briller hvertfall. Kan jo være han syns dem er fine selv men... Hadde det vært min samboer hadde han fått beskjed om å bruke linser ;O))

Skrevet

Virker nesten sånn, for de siste ukene har ikke jeg sett han i media uten stygge briller hvertfall. Kan jo være han syns dem er fine selv men... Hadde det vært min samboer hadde han fått beskjed om å bruke linser ;O))

Er ikke slike briller moderne nå da? Uansett, han har så utrolig kjip hårfasong. Ser ut som en gammel gubbe jo. Han hadde nok gjort seg bedre medkontaktlinser og en annen hårklipp.

candyqueen_83
Skrevet

Er ikke slike briller moderne nå da? Uansett, han har så utrolig kjip hårfasong. Ser ut som en gammel gubbe jo. Han hadde nok gjort seg bedre medkontaktlinser og en annen hårklipp.

Moderne eller ikke, fæle er dem uansett.

hidi, the scorpion
Skrevet

Mette Marit var utrolig nydelig i dag :o)

Bruden er jo også fin da, og det er vel kanskje bedre at hun har en litt enkel og ren kjole enn masse dilldall og.

Ja, kjolen var vidunderlig og passer hennes stil perfekt;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Moderne eller ikke, fæle er dem uansett.

Men stakkars så lenge de må stå!!

Skrevet

Men stakkars så lenge de må stå!!

Det tenkte jeg på også

Skrevet

Jeg tror ikke de kan velge slikt helt selv... har du sett noen av de greslige kjerringaktige klærne MM går i?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...