Gå til innhold

Kronprinsessebryllupet

Anbefalte innlegg

Gjest uinteressant
Skrevet

Jeg blir helt lattermild når jeg leser innleggene nedover her. Hvorfor i all verden skal man mene noe om andres og totalt ukjente menneskers brudekjoler, briller, hårfrisyre m.m. Vi kan jo ikke engang skylde på at vi er interesserte fordi paret skal representere Norge, og være norges ansikt utad. Nei, dette syns jeg er fullstendig latterlig..

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• Colette

10

• candyqueen_83

7

• Elis31

5

Mest aktive i denne tråden

trollemor;o)
Skrevet

Jeg ønsker det unge paret lykke og hell på ferden, men det er ikke innenfor mitt interesseområde å se på bryllupet til ukjente mennesker.

Men, om du tror det eller ei, det er ikke alle som er som deg;o)

trollemor;o)
Skrevet

Er ikke slike briller moderne nå da? Uansett, han har så utrolig kjip hårfasong. Ser ut som en gammel gubbe jo. Han hadde nok gjort seg bedre medkontaktlinser og en annen hårklipp.

Han ligner på Clark Kent. Er det det han heter han som er Supermann?

Gjest uinteressant
Skrevet

Men, om du tror det eller ei, det er ikke alle som er som deg;o)

Det har jeg ingen problemer med å forstå. Det er bare å lese alle de for meg meningsløse innleggene nedover her. He he, hver sin lyst..

Jeg må vel allikevel ha lov til å svare på trådstarters spørsmål, eller hva?

Skrevet

Joess, finnes det blaatt blod? Det var nytt for meg:)

De kongelige har alltid hatt det ;)

Kanskje du gikk glipp av akkurat den biologitimen på skolen ;)

Skrevet

Blått blod finnes jo ikke....Hvordan kan du sammenligne det med øyenfarge - som faktisk finnes?

Har du ikke fått med deg at kongelige har blått blod? Ergo det finnes :)

Skrevet

Jeg blir helt lattermild når jeg leser innleggene nedover her. Hvorfor i all verden skal man mene noe om andres og totalt ukjente menneskers brudekjoler, briller, hårfrisyre m.m. Vi kan jo ikke engang skylde på at vi er interesserte fordi paret skal representere Norge, og være norges ansikt utad. Nei, dette syns jeg er fullstendig latterlig..

Noen diskuterer ukjente menneskers påkledning - andre diskuterer f eks ukjente menneskers fraspark i skiløypa eller måten de treffer eller ikke treffer en ball på. Og noen diskuterer alt det foran nevnte. Sånn er det bare.

Skrevet

Hun var vakker her synes jeg. Likte baade frisyren og kjolen. Vakkert smil hun har. Ligner paa sin mor da hun var yngre.

Noe annet som slaar meg er at brudeparet ligner paa hverandre. Samme ansiktstrekk.

Ja, dette snakket vi om også - at de ligner hverandre.

Skrevet

''Noe annet som slaar meg er at brudeparet ligner paa hverandre. Samme ansiktstrekk.''

Det er det flere som har sagt:-) Og en annen ting som er merkelig er jo at Daniel ble født den dagen Carl Gustav ble konge i Sveige:-)

Ja, det leste jeg i en avis! Utrolig spesielt!! :-)

Skrevet

Jeg har ikke tenkt å kritisere noe ved verken brud, brudgom eller bryllup. Jeg synes rett og slett det har vært fantastisk å se at to mennesker som lyser av kjærlighet til hverandre fikk lov til å gifte seg i dag:-) Til tross for alt jeg så av småting som jeg kunne sette fingeren på:-)

''Jeg synes rett og slett det har vært fantastisk å se at to mennesker som lyser av kjærlighet til hverandre fikk lov til å gifte seg i dag:-)''

Enig

Skrevet

Kjolen er helt nydelig i all sin enkelhet.

Daniel kunne ha brukt linser ved en slik stor anledning, brillene er altfor store og gammeldagse, men kanskje han "gjemmer" seg litt bak de stygge brillene.

Gammeldagse? Jeg har tvert i mot inntrykk av at slike briller er veldig in akkurat nå - iallfall hos dem ssom er "tidlig på'n".

Skrevet

Mette-Marit ser nydelig ut i dag;))

Jeg synes bruden var nydelig, jeg;)

MM så fantastisk ut både i dag og forleden da hun kom i rosa!

Skrevet

Mette-Marit ser nydelig ut i dag;))

Jeg synes bruden var nydelig, jeg;)

...mente selvsagt _i går_ ;-)

Skrevet

Joess, finnes det blaatt blod? Det var nytt for meg:)

Krepsedyr har blått blod pga kobber istedenfor jern i blodet :-)

Skrevet

Du oensket deg noe mer ala Dianas bryluppskjole?

*knegg* Marengsfaktor, hehe... Huff, vi får være glade for at det ikke er mote i år ;-)

Skrevet

*knegg* Marengsfaktor, hehe... Huff, vi får være glade for at det ikke er mote i år ;-)

Men hadde det vært mote, hadde vi jo syntes det var fint :-)

Skrevet

Jeg synes ikke all mote er = pent...

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Ikke all mote er fint.

Datteren min gaar med kort shorts og stroempebukse under, slik alle ungjentene gjoer for tiden og det er virkelig ikke pent :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...