Gjest harikkenickfortiden Skrevet 19. juni 2010 Skrevet 19. juni 2010 Holder nå på og tegne uføre forsikring på våre to tenåringer. Fra før har jeg barne og ungdomssforsikring i srbank. Men har funnet ut at det absolutt mest kurante er egentlig uførepensjon. Det er så mange som blir uføre (inkl.meg ) at en bør være føre var. Er det andre som har gjort det? Pris? Her skal vi betale samlet pr mnd kr 430. Er det dyrt, billig? 0 Siter
Gjest gudi Skrevet 19. juni 2010 Skrevet 19. juni 2010 Vi har nettopp tegnet forsikring for ett barn. Jeg husker ikke helt nøyaktig beløpet, men mener det var rundt 2500 kr/år. 0 Siter
Gjest jlj Skrevet 19. juni 2010 Skrevet 19. juni 2010 Har kun Barnas trygghetskonto gjennom Postbanken og da får en gratis forsikring. Å bruke masse penger på forsikringer som mest sannsynlig har så mange ekskluderende vilkår at en aldri vil få en krone utbetalt, det gjør jeg bare ikke. Sparer barnetrygden, da. Og ungen arver jo huset. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. juni 2010 Skrevet 19. juni 2010 Uten å ha greie på forsikringen du nå har eller lignende vil jeg bare minne om at det er stor forskjell på uføreforsikring som dekker uførhet grunnet sykdom og den som dekker uførhet grunnet ulykke. Førstnevnte er dyr, sistnevnte billig. Antar du har sistnevnte. 0 Siter
Speak Skrevet 21. juni 2010 Skrevet 21. juni 2010 Vi har tegnet forsikring på snuppa. Den gjelder ved både sykdom og ulykke. Men det er ikke en uførepensjon med mnd. utbetalinger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.