Gå til innhold

Renser dette kroppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tarmskylling har jeg ingen planer om å prøve ut, men det er klart at dersom magen er i ulage kan diverse urter etc hjelpe. For min del hjelper det godt med en bærsmoothie hver dag. Den regulerer magen slik at den fungerer bedre. Den samme virkningen kan stoffene i diverse tarmrensekurer gjøre.

Jo, men bær, frukt og fiber inngår i det de fleste kaller sunn kost, og har ikke noe med detox eller tarmskylling å gjøre! ;-)

Poenget er jo nettopp at blåbærsmoothie og annen vanlig mat fikser dette fint.

Med vennlig hilsen

Gjest togli
Skrevet

Jo, men bær, frukt og fiber inngår i det de fleste kaller sunn kost, og har ikke noe med detox eller tarmskylling å gjøre! ;-)

Poenget er jo nettopp at blåbærsmoothie og annen vanlig mat fikser dette fint.

Med vennlig hilsen

For min egen del funka tablettene med det samme, mens det tok lengre tid før bær etc begynte å virke på tarmsystemet. Dessuten gir tabletter en kickstart slik at vekta går raskt ned noen kilo og man blir mer motivert til å spise sunnere. Det er nok svært mange som synes det er lettere/mer motiverende å gå den veien enn å gå veien om sunn mat først ;)

http://www.dinside.no/351531/rens-ut-kroppen

mariaflyfly
Skrevet

''Flere alternative terapeuter sier at jeg har veldig mye avfallsstoffer i kroppen. ''

Svært mange sier det. Årsaken er selvsagt at de ønsker å rense opp i lommeboken din.

Kroppen renser seg selv, så lenge du drikker normale mengder vann (altså, du trenger ikke drikke ørten liter per dag), og spiser normal, sunn kost.

Du trenger verken grapefrukt, tarmskylling eller lommebokutsugning. Kroppen din fikser det selv.

Med vennlig hilsen

Amen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...