Gjest bølger Skrevet 19. juni 2010 Skrevet 19. juni 2010 Jeg har hatt en dårlig dag i dag og tok 6mg fluanxol. Jeg bruker fast 2mg. Etter noen timer følte jeg meg roligere og hadde det bedre. Alternativt er å ta sobril, men det vil jeg helst ikke for de mistet virkning og jeg måtte ta så mye for å få effekt. Er det greit å ta den dosen fluanxol når jeg har dårligere dager, så lenge jeg føler at de hjelper? Risikerer jeg at de også mister effekten etter en stund? Jeg har vært veldig mye bedre etter justering av medisiner, og håper at dette bare er forbigående. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 En sjelden gang er det helt greit. Er det utelukket at det er en placeboeffekt? 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 En sjelden gang er det helt greit. Er det utelukket at det er en placeboeffekt? Jeg kan ikke utelukke at det er placeboeffekt. Jeg prøvde å la det være i går, men var deprimert og urolig hele dagen. Det var en stund etter at jeg hadde tatt fluanxolen at jeg fant roen igjen. Jeg har hatt samme effekt av det tidligere, men har selv lurt på om det kan være placeboeffekt. Det har tidligere vært en destruktiv handling for meg, og det kan også virke beroligende. Jeg vet ikke jeg, men det viktigste for meg er at det hjelper. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.