Gjest prust Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 For noen år siden så var det mye snakk om en lyd en kunne laste ned fra internett som var veldig høyfrekvent. Husker at jeg ikke hørte lyden, mens mannen min og ungene hørte den godt. Noen som har link til den? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Ringetonen gikk under kallenavnet "Teen Buzz". Finnes sikkert på YouTube. 0 Siter
Gjest Amazoonas Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Var det den lyden som de unge kunne høre, men ikke de "gamle"? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Var det den lyden som de unge kunne høre, men ikke de "gamle"? Ja, riktig, så jeg ble dermed definert som gammel :-( 0 Siter
Gjest prust Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Ringetonen gikk under kallenavnet "Teen Buzz". Finnes sikkert på YouTube. Takk. Skal sjekke der! 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Ja, riktig, så jeg ble dermed definert som gammel :-( Men en kompis av meg prøvde både på en stasjonær pc og en laptop og han hørte lyden på den stasjonære og ikke på laptopen så kanskje du ikke er så gammel likevel ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.