Gå til innhold

Jomfruhinne operasjon

Anbefalte innlegg

Gjest F.S.P.
Skrevet

Hei, jeg er en fortvilet jente som lurer på noe relevant. Kan jeg få en jomfruhinne operasjon i Stavanger? Eller hvor er det tillat? Det er en privat klinikk her, Colosseum. Dersom jeg kontakter dem, kunne jeg eventuelt fått det? Håper virkelig på svar! Og jeg vet dette ikke handler om psyktriati, men du vet kanskje noe.

Videoannonse
Annonse
Gjest Amazoonas
Skrevet

ok. Har du snakket med fastlegen om dette? Jeg tror det er best at det går via den personen for å få innvilget det.

Men om du ikke får innvilget operasjonen, hvor store konsekvenser vil det få? Kan du bli "avslørt" pga det? Det er jo heller ikke alle som blør selv om de gjør det for første gang.

Gjest Nerda
Skrevet

Hva skal du gjøre? Få snittet opp jomfruhinna? Dette burde en dyktig allmennlege eller gynekolog kunne gjøre. Selvsagt spiller jo grunnen til at man ønsker dette inn. Noen har et rent medisinsk behov for det, mens andre kanskje har et psykologisk behov. Jeg vil anbefale deg å ringe med klinikken om du lurer.

Hvis du skal det motsatte, så vet jeg ikke om det lar seg gjøre så enkelt. De vil nok neppe gjøre det hvis du ønsker å skule at du har vært sammen med noen før.

Imidlertid: Det kan være flere grunner til at jomfruhinna er åpnet enn at man har hatt sex. Bruk av tampong er en temmelig vanlig årsak. Den kan også gå ved onani. Si du har brukt dildo deller noe sånt ;)

Gjest Amazoonas
Skrevet

Hva skal du gjøre? Få snittet opp jomfruhinna? Dette burde en dyktig allmennlege eller gynekolog kunne gjøre. Selvsagt spiller jo grunnen til at man ønsker dette inn. Noen har et rent medisinsk behov for det, mens andre kanskje har et psykologisk behov. Jeg vil anbefale deg å ringe med klinikken om du lurer.

Hvis du skal det motsatte, så vet jeg ikke om det lar seg gjøre så enkelt. De vil nok neppe gjøre det hvis du ønsker å skule at du har vært sammen med noen før.

Imidlertid: Det kan være flere grunner til at jomfruhinna er åpnet enn at man har hatt sex. Bruk av tampong er en temmelig vanlig årsak. Den kan også gå ved onani. Si du har brukt dildo deller noe sånt ;)

Når jeg leste innlegget så var min første tanke at trådstarter var utlending, og i en del kulturer å bringer det stor skam å ikke være jomfru når en gifter seg. Da vil familien ofte ha bevis i form av blod på lakenet osv. Så jeg forstår alvoret i en slik situasjon og at hun ønsker å gjøre det.

Men er det alle som blør etter første gangen? Eller hvilke bevis trenger man for å overbevise andre om at en er jomfru?

Skrevet

Når jeg leste innlegget så var min første tanke at trådstarter var utlending, og i en del kulturer å bringer det stor skam å ikke være jomfru når en gifter seg. Da vil familien ofte ha bevis i form av blod på lakenet osv. Så jeg forstår alvoret i en slik situasjon og at hun ønsker å gjøre det.

Men er det alle som blør etter første gangen? Eller hvilke bevis trenger man for å overbevise andre om at en er jomfru?

Jeg har også lurt på det.

Den første gangen jeg hadde samleie kom det ikke noe blod - så alle blør jo ikke...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...