Gå til innhold

Pakistan vil gi Facebook-sjefen dødsstraff

Anbefalte innlegg

Gjest speer
Skrevet

"Kampanjen for å tegne Muhammed på Facebook vakte bestyrtelse i store deler av den muslimske verden.

I Pakistan var det rene opprørstilstander i gatene, og regjeringen valgte å blokkere både for Facebook, Twitter og YouTube for å demme opp for folkets raseri.

Nå har den pakistanske advokaten Muhammad Azhar Siddique anmeldt Facebook-sjefen Mark Zuckerberg for brudd på den pakistanske lovens paragraf 295. Denne paragrafen ilegger dødsstraff for den som spotter profeten Muhammed.

Faren for at Zuckerberg må sone dommen og i verste fall bøte med livet er nok liten, siden Zuckerberg har amerikansk pass og ikke pakistansk. Men etter dette vil det utvilsomt være enda mer risikabelt for ham å reise til Pakistan.

Politiet har nå innledet etterforskning, og advokat Siddique sier at han nå forventer at pakistanske myndigheter ber Interpol om å spore opp Zuckerberg."

http://www.itavisen.no/845214/facebook-sjefen-kan-faa-dodsstraff

Er Zuckerberg den nye Rushdie? Hvor lang tid tar det før en galning ordner opp på egenhånd?

Skrevet

Det ironiske er at ditt hat mot muslimer (som får deg til å starte tråd etter tråd etter tråd) tyder jo på at ditt ståsted er omtrent like fanatisk.

Du møter deg selv i døren.

Gjest speer
Skrevet

Det ironiske er at ditt hat mot muslimer (som får deg til å starte tråd etter tråd etter tråd) tyder jo på at ditt ståsted er omtrent like fanatisk.

Du møter deg selv i døren.

''Det ironiske er at ditt hat mot muslimer''

Jeg hater ikke muslimer. Jeg er derimot allergisk mot religiøse skrullinger.

''ståsted er omtrent like fanatisk.''

Slettes ikke. Det er dog litt morsomt å sitte med stoppeklokke og følge med på hvor lang tid det tar før du kaster deg på tråden. 14 minutter var litt slapt når rekorden er 1,35.

Skrevet

Slettes ikke. Det er dog litt morsomt å sitte med stoppeklokke og følge med på hvor lang tid det tar før du kaster deg på tråden. 14 minutter var litt slapt når rekorden er 1,35.

Du fremstår ikke akkurat som mye "mindre skrullete" enn mange av dem du kritiserer. De vil "A" og du vil "B", og resten av oss vil stort sett leve i fred fra dere.

hidi, the scorpion
Skrevet

''14 minutter var litt slapt når rekorden er 1,35.''

LOL;)

Helt enig med deg!

Skrevet

Hahaha, den var bra!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du fremstår ikke akkurat som mye "mindre skrullete" enn mange av dem du kritiserer. De vil "A" og du vil "B", og resten av oss vil stort sett leve i fred fra dere.

Neida, denne skruen poster helt sikkert like febrilsk når en gal kristenfanatiker i USA skyter en prest, når fundementalistiske og mosebokrallende jøder argumenterer om sin rett til å okkupere land da de fikk det av Gud himself, eller når paven forsøker å utrydde afrikanere med sine vannvittige hiv-utspill.

Du finner disse fredselskende menneskene på alle forum.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...