Gå til innhold

Avbestille sydentur..?

Anbefalte innlegg

Gjest håperdetda...
Skrevet

Vi har bestillt en tur til Kreta 9. september og har betalt et depositum på 3000 kr. Resten av reisen må vi betale i august.

Nå er vi usikre på om vi skal dra og lurer på om vi får depositumet igjen. Vi betalte med visakort.

Noen her som vet?

Skrevet

Mener Saga Solreiser hadde slik at man kunne avbestille inntil 30 dager før. Du får høre med din reiseoperatør.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Du må sjekke opp hvilke regler reiseselskapet opererer med.

Sjekk også din egen reiseforsikring.

Jeg har avbestilt og fått igjen alt, men da pga sykdom, det kunne jeg jo dokumentere. Dvs reiseforsikringen min skulle ha 1000 kr i egenandel, men Mastercard (kredittkort har svært ofte gode reiseforsikringer) som jeg betalte reisen med, tilbakegav alt. Fra selve reiseselskapet fikk jeg igjen alt utenom depositumet, så det var selve depositumet Mastercard dekket.

Gjest høstløv
Skrevet

Du må lese reisevilkårene til reiselskapet dere skal reise med. Der står det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...