Gjest håperdetda... Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Vi har bestillt en tur til Kreta 9. september og har betalt et depositum på 3000 kr. Resten av reisen må vi betale i august. Nå er vi usikre på om vi skal dra og lurer på om vi får depositumet igjen. Vi betalte med visakort. Noen her som vet? 0 Siter
Elis31 Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Mener Saga Solreiser hadde slik at man kunne avbestille inntil 30 dager før. Du får høre med din reiseoperatør. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Du må sjekke opp hvilke regler reiseselskapet opererer med. Sjekk også din egen reiseforsikring. Jeg har avbestilt og fått igjen alt, men da pga sykdom, det kunne jeg jo dokumentere. Dvs reiseforsikringen min skulle ha 1000 kr i egenandel, men Mastercard (kredittkort har svært ofte gode reiseforsikringer) som jeg betalte reisen med, tilbakegav alt. Fra selve reiseselskapet fikk jeg igjen alt utenom depositumet, så det var selve depositumet Mastercard dekket. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Du må lese reisevilkårene til reiselskapet dere skal reise med. Der står det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.