Gå til innhold

For en nedtur

Anbefalte innlegg

Gjest supertrist
Skrevet

Mannen til min beste venninne prøvde seg på meg i går! Jeg har ikke ord… Det er omgangsvenner og nå vet jeg ikke hvordan jeg skal forholde meg til dem. Jeg sier selvfølgelig ingenting til venninnen min, men jeg er rasende og skuffet!!

Vi ses som regel flere ganger i uken. Nå vet jeg ikke hvordan jeg skal klare å være sammen med de. Vet ikke om jeg klarer å oppføre meg naturlig. Dette er skikkelig dritt. Han har fxxx meg ødelagt alt!

Kan noen gi meg et godt råd please?

Gjest Den sorte enke
Skrevet

Jeg opplevde det samme en gang for lenge siden

Jeg valgte å si det som det var til mannen min...så tok vi det opp med han som prøvde seg på meg (kameraten til mannen min)...

Det ble ikke det nære vennskapet i ettertid...men det var det beste for meg og mitt forhold til mannen min...

Har aldri angret på denne måten å gå fram på...

Gjest supertrist
Skrevet

Jeg opplevde det samme en gang for lenge siden

Jeg valgte å si det som det var til mannen min...så tok vi det opp med han som prøvde seg på meg (kameraten til mannen min)...

Det ble ikke det nære vennskapet i ettertid...men det var det beste for meg og mitt forhold til mannen min...

Har aldri angret på denne måten å gå fram på...

Jeg har ingen mann å betro meg til…

Skrevet

Hei.

Kan tenke meg at dette var en nedtur.

Var han full da han gjorde det?

Gjest togli
Skrevet

Jeg tror faktisk jeg hadde latt som ingenting og tenkt at dette bare var "tull" fra hans side.... Jeg ville nok holdt meg litt unna ham slik at han skjønte at det var uaktuelt å prøve seg på deg på nytt.. Om dere sees flere ganger i uka, så lat som ingenting.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ja, det er veldig ubehagelig. Hadde nok valgt å fortelle min mann om saken, og så ta det fra der.

Har opplevd lignende- men dette var mann som var venner med våre venner. Jeg måtte si til han i klare ord at jeg ikke var interessert, og han virket temmelig overrasket (!!).

Jeg fortalte min mann det, og måtte så roe han ned (for jeg ville ikke at han skulle snakke til våre venner om dette).

Jeg unngikk selskap hos våre venner når denne mannen også var invitert. Heldigvis var dette gjensidig (!), så etter hvert ble jeg jeg som kom- mens den mannen holdt seg unna. :-)

Gjest supertrist
Skrevet

Hei.

Kan tenke meg at dette var en nedtur.

Var han full da han gjorde det?

Ja, han var full. Det er nesten så jeg håper han var så full at han ikke husker det. Men han snakket i vendinger som at dette hadde han tenkt på lenge osv. Og hvis det er sånn det er så vil det liksom forfølge oss hele tiden.

Gjest supertrist
Skrevet

Jeg tror faktisk jeg hadde latt som ingenting og tenkt at dette bare var "tull" fra hans side.... Jeg ville nok holdt meg litt unna ham slik at han skjønte at det var uaktuelt å prøve seg på deg på nytt.. Om dere sees flere ganger i uka, så lat som ingenting.

Ja, jeg tror for min egen sjelefred at jeg skal anse det som tull. Takk.

Skrevet

Ja, jeg tror for min egen sjelefred at jeg skal anse det som tull. Takk.

Støtter togli, og mener det er fornuftig å gjøre som hun sier.

Med vennlig hilsen

Gjest supertrist
Skrevet

Ja, det er veldig ubehagelig. Hadde nok valgt å fortelle min mann om saken, og så ta det fra der.

Har opplevd lignende- men dette var mann som var venner med våre venner. Jeg måtte si til han i klare ord at jeg ikke var interessert, og han virket temmelig overrasket (!!).

Jeg fortalte min mann det, og måtte så roe han ned (for jeg ville ikke at han skulle snakke til våre venner om dette).

Jeg unngikk selskap hos våre venner når denne mannen også var invitert. Heldigvis var dette gjensidig (!), så etter hvert ble jeg jeg som kom- mens den mannen holdt seg unna. :-)

Jeg ga også klart uttrykk for at dette var fullstendig uaktuelt. Det virket som han syns det var en god idé at vi innledet et forhold!! Hva søtten tenker slike folk på. De ødelegger for alle. Jeg har likt denne mannen som en venn, men nå må jeg bare unngå han. Det er trist, for jeg har ansett han og hans kone som mine nærmeste venner. Det hadde vært lettere om det var en mer perifer bekjent.

Skrevet

Jeg ga også klart uttrykk for at dette var fullstendig uaktuelt. Det virket som han syns det var en god idé at vi innledet et forhold!! Hva søtten tenker slike folk på. De ødelegger for alle. Jeg har likt denne mannen som en venn, men nå må jeg bare unngå han. Det er trist, for jeg har ansett han og hans kone som mine nærmeste venner. Det hadde vært lettere om det var en mer perifer bekjent.

Så lenge han respekterer at du ikke er interessert, så kan du vel bare la det være med det?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg har samme "problem" med min svoger.Altså min manns bror.

Hver gang vi er i et fuktig lag sammen, leder han samtalen inn på at han ønsker at vi skal ha sex sammen en gang. Han er gift, og jeg har et godt forhold til hans kone. Jeg tror de har et godt ekteskap og de passer bra sammen.

Dette skjer kun når han er full. Og han har lett for å bli "flørtete i fylla" Antagelig ere det ikke bare meg han oppfører seg sånn ovenfor vil jeg tro...

Dette skjer ganske sjelden at vi er på fuktige fester sammen, så jeg anser det ikke som noe stort problem. Jeg bare fleiper litt tilbake og avviser ham høflig. Og avvskriver det bare på "fylle-preik kontoen"

Når vi møtes edru, som vi stort sett gjør, later jeg bare som ingenting og oppfrører meg normalt.

Je har ikke giddet å ta dette opp med min mann. Men han har jo forstått litt, og sier at han kjenner broren sin, og vet hvordan han er..

Jeg sier selvsagt heller ikke noe til hans kone. Det virker jo bare sårende, og jeg ønsker ikke å ødelegge mellom dem.

Jeg anbefaler deg derfor å ikke legge så mye vekt på dettte hvis det er et engangstilfelle.

Det er lett å bli dum og korttenkt, og si mye ubetenksomt når man drikker. Forhåpentligvis mener han det ikke alvorlig, og ville nok neppe gjort det samme når han var edru.

Gjest supertrist
Skrevet

Så lenge han respekterer at du ikke er interessert, så kan du vel bare la det være med det?

Med vennlig hilsen

Ja, jeg lar det være med det. Men jeg har utrolig vondt av venninnen min. Hun aner ikke hvem hun er gift med. Hun er en utrolig snill, og sympatisk dame. Og jeg er redd for at dette forgifter det gode forholdet vi har. Det kan hende jeg ser litt lettere på dette når jeg får det på avstand

Gjest supertrist
Skrevet

Jeg har samme "problem" med min svoger.Altså min manns bror.

Hver gang vi er i et fuktig lag sammen, leder han samtalen inn på at han ønsker at vi skal ha sex sammen en gang. Han er gift, og jeg har et godt forhold til hans kone. Jeg tror de har et godt ekteskap og de passer bra sammen.

Dette skjer kun når han er full. Og han har lett for å bli "flørtete i fylla" Antagelig ere det ikke bare meg han oppfører seg sånn ovenfor vil jeg tro...

Dette skjer ganske sjelden at vi er på fuktige fester sammen, så jeg anser det ikke som noe stort problem. Jeg bare fleiper litt tilbake og avviser ham høflig. Og avvskriver det bare på "fylle-preik kontoen"

Når vi møtes edru, som vi stort sett gjør, later jeg bare som ingenting og oppfrører meg normalt.

Je har ikke giddet å ta dette opp med min mann. Men han har jo forstått litt, og sier at han kjenner broren sin, og vet hvordan han er..

Jeg sier selvsagt heller ikke noe til hans kone. Det virker jo bare sårende, og jeg ønsker ikke å ødelegge mellom dem.

Jeg anbefaler deg derfor å ikke legge så mye vekt på dettte hvis det er et engangstilfelle.

Det er lett å bli dum og korttenkt, og si mye ubetenksomt når man drikker. Forhåpentligvis mener han det ikke alvorlig, og ville nok neppe gjort det samme når han var edru.

Tusen takk for svaret ditt. Det letter litt. Det er første gangen han gjør det og forhåpentligvis siste.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Leser han var full.

Bra- for da ville jeg ikke brydd meg. Fylle-preik er fylle-preik, og ikke noe å bry seg om. Ubehagelig ja, men han mente neppe noe med det.

Gjest Dolores77
Skrevet

Tusen takk for svaret ditt. Det letter litt. Det er første gangen han gjør det og forhåpentligvis siste.

Ja, hadde han noe innabords? Vet om flere menn som blir litt sånn straks de får seg noe innabords... men man skal ikke legge så mye i det.

Bare avvis vennlig og glem det neste gang du ser de.

Skrevet

Kanskje best å late som det aldri har skjedd?

Skrevet

Jeg tenker (i motsetning til flere andre her) at neste gang du treffer på fyren, i EDRU tilstand. Så få ham for deg selv og gjør det glassklart for ham at han har tråkket over en grense. Og dersom han velger å gjøre det igjen, edru eller full, så kommer du til å ta det direkte der og da med hans kone og SAMTLIGE andre tilstede som vitne!

Fylla har skylda er den dummeste unskyldningen jeg hører her i livet. Selv om den ganske sikkert passer nu og da, så tar den fortsatt ikke vekk ansvaret!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...