Gå til innhold

Blødning 39 uke som ikke stopper


mbs

Anbefalte innlegg

I går kveld ca. kl. 10 tror jeg slimproppen gikk (er 39,4 uker på veg), dette for at det kom noe blod når jeg var på do.

Det som bekymrer meg er at jeg etter dette ikke slutter å blø, jeg blør fortsatt og nå er klokken snart 11 dagen etter (har derfor blødd i 13 timer). Blodet er noe utvannet og relativt lyst.

Hadde kynnere i natt, med ca. 15 min. mellomrom, men de ga seg tidlig i dag. Nå har jeg noen knip i dann og vann, helt uregelmessig, og ikke så vondt som det gjorde i natt. Kan disse knipene rett å slett være en følge av at jeg har utrolig treg mage og problemer med å komme på do?

Bør jeg kontakte lege siden jeg ikke slutter å blø?

Hvor nærtstående tror du en fødsel er utifra det jeg har skrevet? (Har en mann som jobber i Oslo, og jeg vet ikke om han bør dra inn på mandag, det er 3 timers kjøretur fra der jeg bor).

Takknemlig for hurtig svar!

Hilsen en førstegangsfødende som er veldig usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mette H Moen

Jeg synes du skal komme til fødeavdelingen raskest mulig. Blødningen behøver ikke å bety noe alvorlig, men i verste fall kan det være en 'løsning' og da må man forløse fortest mulig.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...