Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva anbefaler du å se i Berlin og omegn?

Vi skal dit i sommer, er 4 voksne og 2 barn.

Alle forslag mottas med takk :o)

Skrevet

Fjernsynstårnet, gjerne i mørket

Olympiastadion, hvis noen er sportsinteressert

Zoo, det er også et akvarium like ved, der har jeg ikke vært. Vi dro i stedet til Radisson(?)-hotellet som har en diger akvariumstank midt inne i bygningen.

Dessuten tradisjonelle severdigheter som Brandenburger Tor, Holocaust-monumentet, Kaiser-Wilhelm-Gedächtnis-Kirche og restene av Berlinmuren.

Berlin har også mange museer.

plommeblomst
Skrevet

Henger meg på labans tips og føyer til Topographie des terrors som er helt nytt. Ellers er bussturer/båttur alltid å anbefale i store byer.

Vi var der for et par uker siden, og rakk innom Naturkunde-museet. Midt i blinken for 10-åringen.

Skrevet

Vi bare si at Berlin er en fantastisk fin by! God tur! :-)

Skrevet

I tillegg til det som er sagt under så vil jeg anbefale bl.a:

KaDeWe - fantastisk kjøpesenter. Ta deg en tur opp i etasjene og se på matdiskene.

Tiergarten - Veldig fin park å promenere eller jogge i.

Den fellesnordiske ambasaden - Dropp innom den på din spassertur gjennom Tiergarten. Flott arkitektur og åpen kafe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...