Gå til innhold

Er de virkelig så tynnne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ser ikke ut til at noen av de har gått bananas i matfatet, nei!

Gjest Elextra
Skrevet

Det ser ikke ut til at noen av de har gått bananas i matfatet, nei!

Men de ser jo mye tynnere ut enn før - har de slanket seg til begivenheten eller har de "hjelpemidler"? :-)

Skrevet

Men de ser jo mye tynnere ut enn før - har de slanket seg til begivenheten eller har de "hjelpemidler"? :-)

Du får spørre hoffet ;-)

Det vises at det er penest å være slank, ja. Det er neppe festlig å være feit blubbe i galla.

Gjest Elextra
Skrevet

Du får spørre hoffet ;-)

Det vises at det er penest å være slank, ja. Det er neppe festlig å være feit blubbe i galla.

''Det er neppe festlig å være feit blubbe i galla.''

Tell me about it! :#

Gjest Dolores77
Skrevet

Syns de så helt normalt slanke ut jeg, men slike selskapskjoler har ofte innebygd korsett, men de har kun en lett slankende effekt på siluetten.

Skrevet

Jeg synes de ser normalt slanke ut jeg også :) De er nok litt flinke til å trimme og ta litt ekstra vare på seg selv, greit nok sikkert å være slank i deres posisjon, og de har sikkert personlige trenere og greier også ;)

Men hvis du synes de ser slankere ut nå så kan det vel sikkert være at mange av disse selskapskjolene er jo litt overdådige i skjørtet og i ermer og sånn kanskje, det plus litt korsett og greier - regner med at de har noe sånt på disse fine dagene - så får de vel en mer tydelig timeglassfassong :D

Skrevet

En stab på 200 mennesker som kokkelerer og tar deg med på tur; Vips så har du midjen tilbake.. ;0)

Skrevet

I en tid da det er så mange feite folk, så blir normale mennesker sett på som slanke.

Gjest Kayia
Skrevet

Syns du? Med unntak av Jordans dronning er da dette en samling helt normalt bygde damer i mine øyne?

Gjest Kayia
Skrevet

Eh, leste ikke de andre svarene før jeg postet og ser at mitt synspunkt i grunnen var tilstrekkelig kommunisert fra før... ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Må vel dermed bare konkludere og innse at det er jeg som er litt tykk og ikke disse som er tynne....

*hm*

Skrevet

Syns du? Med unntak av Jordans dronning er da dette en samling helt normalt bygde damer i mine øyne?

Jeg stusset også litt, synes de var normalt slanke jeg... Noen var sikkert beinrangler, men jeg så da flest flotte, normalt slanke kvinner synes jeg.

Skrevet

Må vel dermed bare konkludere og innse at det er jeg som er litt tykk og ikke disse som er tynne....

*hm*

Jeg synes Rania, Letizia og Mary er beinrangler, resten normale.

Skrevet

Jeg synes Rania, Letizia og Mary er beinrangler, resten normale.

Enig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...