Gå til innhold

GA


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Var du på musikkfestival i helga?

Innbiller meg at ditt korps var der, hvis ikke jeg har bommet helt på hvor i geografien du kommer fra... Begynner det på T?

Fantastisk moro å oppleve DET engasjementet fra så mange barn og ungdom :-)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på festival i Sommarland i Bø i helga med juniorene, mens hovedkorpset var med i NM for skolekorps. De ble nummer 3 i 3.divisjon, så da kan du sikkert finne ut hvilken korps det er hvis du gidder ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Jeg var på festival i Sommarland i Bø i helga med juniorene, mens hovedkorpset var med i NM for skolekorps. De ble nummer 3 i 3.divisjon, så da kan du sikkert finne ut hvilken korps det er hvis du gidder ;-)

Fant det :-) Da holder du til litt lenger vest enn jeg trodde...

Vårt hovedkoprs ble nr 9 i samme divisjon - første gang de var med i NM :-)

Men du .- hva er forskjellen på janitsjar og brass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant det :-) Da holder du til litt lenger vest enn jeg trodde...

Vårt hovedkoprs ble nr 9 i samme divisjon - første gang de var med i NM :-)

Men du .- hva er forskjellen på janitsjar og brass?

Blander meg inn...

Janitsjar har både messing og treblåsere, mens brassband ikke har treblåsere.

Mine unger var forresten på musikkfestival på Sørlandet i helgen, var det der du var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant det :-) Da holder du til litt lenger vest enn jeg trodde...

Vårt hovedkoprs ble nr 9 i samme divisjon - første gang de var med i NM :-)

Men du .- hva er forskjellen på janitsjar og brass?

brass er bare messinginstrumenter

janitsjar er med treblås også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Blander meg inn...

Janitsjar har både messing og treblåsere, mens brassband ikke har treblåsere.

Mine unger var forresten på musikkfestival på Sørlandet i helgen, var det der du var?

Så gøy da!!!

Ja, vi var vertskap :-) Jeg hadde ansvar for ett korps, og fulgte dem fra ankomst til overnattingssted, i Dyreparken osv.

Kjempemoro!

Var dine fornøyde med arrangmentet? (Jeg tåler kritikk altså!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy da!!!

Ja, vi var vertskap :-) Jeg hadde ansvar for ett korps, og fulgte dem fra ankomst til overnattingssted, i Dyreparken osv.

Kjempemoro!

Var dine fornøyde med arrangmentet? (Jeg tåler kritikk altså!)

Barna var fornøyde :-) Det var gøy at det var så mye i dyreparken, men eldstemann sa at det var litt for lett å bruke opp pengene sine der... Det var litt dumt at festen lørdag kveld regnet bort, men det kunne jo ikke arrangøren noe for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Barna var fornøyde :-) Det var gøy at det var så mye i dyreparken, men eldstemann sa at det var litt for lett å bruke opp pengene sine der... Det var litt dumt at festen lørdag kveld regnet bort, men det kunne jo ikke arrangøren noe for.

Ja, det var dumt det begynte å regne. Likevel - vi hadde akkurat servert de siste da regnet kom, og de fleste var ferdige med å spise, så det var jo greit. Men det ble trangt inni hallen mens det regnet, og kjipt at vi ikke fikk den fine sommerkvelden utenfor der som vi hadde håpet på... Folk trakk tidligere tilbake til skolene enn beregnet pga været, men jenta mi på 9 koste seg minst like mye på skolen der hun sov, som på festen :-)

Flott de var fornøyde! Forstår det med penger og Dyreparken da... -(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var dumt det begynte å regne. Likevel - vi hadde akkurat servert de siste da regnet kom, og de fleste var ferdige med å spise, så det var jo greit. Men det ble trangt inni hallen mens det regnet, og kjipt at vi ikke fikk den fine sommerkvelden utenfor der som vi hadde håpet på... Folk trakk tidligere tilbake til skolene enn beregnet pga været, men jenta mi på 9 koste seg minst like mye på skolen der hun sov, som på festen :-)

Flott de var fornøyde! Forstår det med penger og Dyreparken da... -(

Eldstemann av mine hadde tatt på seg jakken og gått ut og spilt fotball mens alle var i hallen, så han var fornøyd :-)

Mannen min og jeg var på hytta litt lenger øst, så vi fikk regnet litt før dere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...