Gjest ånden i boksen Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Snåsamannen føler på seg at det blir tysk seier i Sør-Afrika. Noen som tror han tar feil? 0 Siter
Gjest ånden i boksen Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Skulle ikke han trekke seg tilbake? Han var på årsmøtet til Nordmanns-Forbundet i Oslo og fikk et frekt spørsmål av en journalistslask som han ble tvunget til å besvare. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Han var på årsmøtet til Nordmanns-Forbundet i Oslo og fikk et frekt spørsmål av en journalistslask som han ble tvunget til å besvare. Jeg nekter aa tro at mannen ble tvunget til aa svare. 0 Siter
Gjest drvalley Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Som germanofil håper jeg han har rett :-) 0 Siter
Sør Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Han var på årsmøtet til Nordmanns-Forbundet i Oslo og fikk et frekt spørsmål av en journalistslask som han ble tvunget til å besvare. Kunne han ikke ha forutsett at det kom til å skje? Hvordan ble han "tvunget" til å svare? Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest ånden i boksen Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Jeg nekter aa tro at mannen ble tvunget til aa svare. Journalister er noen sleipinger. 0 Siter
Gjest ånden i boksen Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Kunne han ikke ha forutsett at det kom til å skje? Hvordan ble han "tvunget" til å svare? Med vennlig hilsen ''Kunne han ikke ha forutsett at det kom til å skje?'' Han er ikke synsk på egne veine. ''Hvordan ble han "tvunget" til å svare?'' Trolig av ren høflighet. 0 Siter
Sør Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 ''Kunne han ikke ha forutsett at det kom til å skje?'' Han er ikke synsk på egne veine. ''Hvordan ble han "tvunget" til å svare?'' Trolig av ren høflighet. Er man synsk, så er man synsk. Man er ikke tvunget til å være høflig. Jeg regner med at han bare villei avisen igjen. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest ånden i boksen Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Er man synsk, så er man synsk. Man er ikke tvunget til å være høflig. Jeg regner med at han bare villei avisen igjen. Med vennlig hilsen ''Er man synsk, så er man synsk.'' Nei, det er ikke slik det fungerer. ''Man er ikke tvunget til å være høflig.'' Hvis man er av den gamle skolen jo. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Det er jo ikke noe dristig tips fra Snåsakællen. Det hadde vært langt morsommere hvis han f.eks. trodde at New Zeland ville vinne VM. Tyskland er en av favorittene sammen med Brasil, Argentina, Spania og Nederland. Jeg tror (håper) at Argentina vinner. Men dere som tror på snåsa burde sette 100000 kroner på Tyskland. Det gir odds på rundt 10. Hva har egentlig troende å tape? Tja. Man kan jo ende opp med å miste troen. + penger. Selv tror jeg ikke Tyskland vinner, men nå er jo Snåsa hakket mer troverdig enn meg. 0 Siter
Gjest ånden i boksen Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Det er jo ikke noe dristig tips fra Snåsakællen. Det hadde vært langt morsommere hvis han f.eks. trodde at New Zeland ville vinne VM. Tyskland er en av favorittene sammen med Brasil, Argentina, Spania og Nederland. Jeg tror (håper) at Argentina vinner. Men dere som tror på snåsa burde sette 100000 kroner på Tyskland. Det gir odds på rundt 10. Hva har egentlig troende å tape? Tja. Man kan jo ende opp med å miste troen. + penger. Selv tror jeg ikke Tyskland vinner, men nå er jo Snåsa hakket mer troverdig enn meg. ''Det hadde vært langt morsommere hvis han f.eks. trodde at New Zeland ville vinne VM.'' Men da hadde alle umiddelbart skjønt at han tok feil. Nå blir det ekstra spennende! 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 21. juni 2010 Skrevet 21. juni 2010 Men nå snakket ikke snåsamannen ut fra spådom, men hvem han heiet på, for han hadde jo fulgt med i VM og var veldig interessert, og han har sett at de har gjort det bra. Om de vinner eller ei vet vi ikke, tror ikke snåsamannen ser alt. Av og til ser man det man vil se.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.