Gå til innhold

Snåsamannen: Tyskland vinner VM

Anbefalte innlegg

Gjest ånden i boksen
Skrevet

Snåsamannen føler på seg at det blir tysk seier i Sør-Afrika.

Noen som tror han tar feil?

Gjest ånden i boksen
Skrevet

Skulle ikke han trekke seg tilbake?

Han var på årsmøtet til Nordmanns-Forbundet i Oslo og fikk et frekt spørsmål av en journalistslask som han ble tvunget til å besvare.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Han var på årsmøtet til Nordmanns-Forbundet i Oslo og fikk et frekt spørsmål av en journalistslask som han ble tvunget til å besvare.

Jeg nekter aa tro at mannen ble tvunget til aa svare.

Gjest drvalley
Skrevet

Som germanofil håper jeg han har rett :-)

Skrevet

Kunne han ikke ha forutsett at det kom til å skje?

Hvordan ble han "tvunget" til å svare?

Med vennlig hilsen

Gjest ånden i boksen
Skrevet

Jeg nekter aa tro at mannen ble tvunget til aa svare.

Journalister er noen sleipinger.

Gjest ånden i boksen
Skrevet

Kunne han ikke ha forutsett at det kom til å skje?

Hvordan ble han "tvunget" til å svare?

Med vennlig hilsen

''Kunne han ikke ha forutsett at det kom til å skje?''

Han er ikke synsk på egne veine.

''Hvordan ble han "tvunget" til å svare?''

Trolig av ren høflighet.

Skrevet

''Kunne han ikke ha forutsett at det kom til å skje?''

Han er ikke synsk på egne veine.

''Hvordan ble han "tvunget" til å svare?''

Trolig av ren høflighet.

Er man synsk, så er man synsk.

Man er ikke tvunget til å være høflig. Jeg regner med at han bare villei avisen igjen.

Med vennlig hilsen

Gjest ånden i boksen
Skrevet

Er man synsk, så er man synsk.

Man er ikke tvunget til å være høflig. Jeg regner med at han bare villei avisen igjen.

Med vennlig hilsen

''Er man synsk, så er man synsk.''

Nei, det er ikke slik det fungerer.

''Man er ikke tvunget til å være høflig.''

Hvis man er av den gamle skolen jo.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er jo ikke noe dristig tips fra Snåsakællen. Det hadde vært langt morsommere hvis han f.eks. trodde at New Zeland ville vinne VM.

Tyskland er en av favorittene sammen med Brasil, Argentina, Spania og Nederland.

Jeg tror (håper) at Argentina vinner.

Men dere som tror på snåsa burde sette 100000 kroner på Tyskland. Det gir odds på rundt 10. Hva har egentlig troende å tape? Tja. Man kan jo ende opp med å miste troen. + penger.

Selv tror jeg ikke Tyskland vinner, men nå er jo Snåsa hakket mer troverdig enn meg.

Gjest ånden i boksen
Skrevet

Det er jo ikke noe dristig tips fra Snåsakællen. Det hadde vært langt morsommere hvis han f.eks. trodde at New Zeland ville vinne VM.

Tyskland er en av favorittene sammen med Brasil, Argentina, Spania og Nederland.

Jeg tror (håper) at Argentina vinner.

Men dere som tror på snåsa burde sette 100000 kroner på Tyskland. Det gir odds på rundt 10. Hva har egentlig troende å tape? Tja. Man kan jo ende opp med å miste troen. + penger.

Selv tror jeg ikke Tyskland vinner, men nå er jo Snåsa hakket mer troverdig enn meg.

''Det hadde vært langt morsommere hvis han f.eks. trodde at New Zeland ville vinne VM.''

Men da hadde alle umiddelbart skjønt at han tok feil. Nå blir det ekstra spennende!

Gjest Dolores77
Skrevet

Men nå snakket ikke snåsamannen ut fra spådom, men hvem han heiet på, for han hadde jo fulgt med i VM og var veldig interessert, og han har sett at de har gjort det bra.

Om de vinner eller ei vet vi ikke, tror ikke snåsamannen ser alt.

Av og til ser man det man vil se....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...