Gå til innhold

Jeg prøvde å gjøre det slutt.

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

Jeg prøvde å gjøre det slutt, men egentlig ønsker jeg å fortsette. Han har lurt meg til å komme og snakke ut før jeg drar til utlandet på ferie. Jeg vet ikke hva jeg vil, men vet at jeg må ta ansvar for meg selv.

Gjest togli
Skrevet

Da må du vel bare finne ut hva du ønsker for framtiden din.... Vil du ha ham så beholder du ham :)

Gjest segunda
Skrevet

Da må du vel bare finne ut hva du ønsker for framtiden din.... Vil du ha ham så beholder du ham :)

Jeg vil ha ham, men ikke slik det er nå....Jeg vet også at jeg kan ikke forandre ham, men kanskje kan jeg gjøre det klarere for ham hva jeg vil.....

Livet er ikke enkelt.

Skrevet

Det der er ikke lett, man vil litt begge deler, sant? Det er vanskelig å gjøre det slutt når man er glad i noen, selv om man vet det kanskje er det lureste.

Jeg tror du skal gå og prate ut med ham før du drar, og den meningen du gjør deg opp etter samtalen, må du stå hardt på.

Gjest togli
Skrevet

Jeg vil ha ham, men ikke slik det er nå....Jeg vet også at jeg kan ikke forandre ham, men kanskje kan jeg gjøre det klarere for ham hva jeg vil.....

Livet er ikke enkelt.

Noen ganger misunner jeg de som er lesbiske ;-P

Skrevet

Sett deg opp en liste, over hva som er bra, og hva som er dårlig. Hvis de gode/positive sidene veier opp for de dårlige, og de dårlige "går an å leve med" er det vel enkelt. Hvis ikke er det greit å bare bryte. Ave gen erfaring vet jeg at i det øyeblikket man sitter alene er det stort sett de positive og hygggelige minnene man husker, og så kommer de dårlige i bakgrunnen. En liste setter det hele i litt mer perspektiv. Og selv om han "lover" å forandre seg er det ikke så lett. Man sklir før eller senere tilbake i det gamle mønsteret.

Lykke til.

Gjest segunda
Skrevet

;-)

Gjest segunda
Skrevet

Sett deg opp en liste, over hva som er bra, og hva som er dårlig. Hvis de gode/positive sidene veier opp for de dårlige, og de dårlige "går an å leve med" er det vel enkelt. Hvis ikke er det greit å bare bryte. Ave gen erfaring vet jeg at i det øyeblikket man sitter alene er det stort sett de positive og hygggelige minnene man husker, og så kommer de dårlige i bakgrunnen. En liste setter det hele i litt mer perspektiv. Og selv om han "lover" å forandre seg er det ikke så lett. Man sklir før eller senere tilbake i det gamle mønsteret.

Lykke til.

Det var et godt forslag. Det største positive er at jeg vet at jeg kommer aldri til å finne en annen mann som han. Klokskapen, ømheten, omsorgen osv. Spesielt hvor intelligent og reflektert han er.

Det mest negative er at jeg føler at jeg har sterkere og alvorligere følelser for ham enn han for meg. Vi har avtalt at vi lever våre liv uavhengig av hverandre, ikke minst fordi han reiser enormt mye. Jeg føler bare at vi treffes på hans premisser og at jeg er mye lengere ned i prioriteringene hans enn han er hos meg.

Dette er ikke uvanlig fenomen, og mange kvinner som har følt slik før. Det hjelper bare ikke meg.

Gjest segunda
Skrevet

Det der er ikke lett, man vil litt begge deler, sant? Det er vanskelig å gjøre det slutt når man er glad i noen, selv om man vet det kanskje er det lureste.

Jeg tror du skal gå og prate ut med ham før du drar, og den meningen du gjør deg opp etter samtalen, må du stå hardt på.

Han er bortreist nå og jeg reiser snart og blir borte til midten av juli. Jeg skal snakke med han hvis han kommer før jeg drar, men jeg vet at det er best for meg å avslutte nå. Jeg vet også at jeg greier det ikke siden jeg er ubeskrivelig glad i ham.

Mrs. Wallace
Skrevet

Ja, for to overanalytiske damer med PMS har jo ikke grunnlag for konflikter eller misforståelser i det hele tatt....

mariaflyfly
Skrevet

Ja, for to overanalytiske damer med PMS har jo ikke grunnlag for konflikter eller misforståelser i det hele tatt....

*Knegg*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg misunner også litt de som er lesbiske. Synes det ser gøy ut på film!

ShitDiddelyDo
Skrevet

*Knegg*

Litt OT, men du: Hvordan går det med England i VM? Jeg er ikke helt oppdatert. ;)

Muahaha.

Gjest togli
Skrevet

Okei, den som hadde vært mannlig homse da ;-)

Gjest togli
Skrevet

Jeg misunner også litt de som er lesbiske. Synes det ser gøy ut på film!

Hehe, alle gutters våte drøm ;)

Skrevet

*fnis* tenkte det samme selv:-)

Og så pleier kvinner som bor i samme hus å få mensen samtidig, hvilket vil si at begge har pms samtidig også!!

Det er vel ikek for ingenting at det kinesiske tegnet for ufred - har jeg latt meg fortelle - er et hus med to kvinner i!

mariaflyfly
Skrevet

Litt OT, men du: Hvordan går det med England i VM? Jeg er ikke helt oppdatert. ;)

Muahaha.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Bah. Jeg venter meg en annen innsats på onsdag. Hvis det er mulig. De flyr jo rundt på banen som en gjeng headless chickens om dagen.

Det er i hvert fall god odds på at Slovenia vinner i morgen. Bet24 gir 7 i odds. Det er grei uttelling.

På den annen side tror jeg egentlig ikke England klarer å spille tre så ræva kamper på rad, og jeg blir overrasket hvis de ikke tar seg sammen kraftig og klarer å lure seg til en trepoenger i morgen.

Selv ser jeg positivt på det: Fortsetter Gerrard som sist er det ingen fare for at han blir solgt. ;)W­ÿJþ

mariaflyfly
Skrevet

Det er i hvert fall god odds på at Slovenia vinner i morgen. Bet24 gir 7 i odds. Det er grei uttelling.

På den annen side tror jeg egentlig ikke England klarer å spille tre så ræva kamper på rad, og jeg blir overrasket hvis de ikke tar seg sammen kraftig og klarer å lure seg til en trepoenger i morgen.

Selv ser jeg positivt på det: Fortsetter Gerrard som sist er det ingen fare for at han blir solgt. ;)W­ÿJþ

Jeg håper og tror også de klarer å ta seg kraftig sammen. Noe annet er ikke forventa av dem.

Men det blir spennende. De må score litt mål, for det er ganske jevnt i toppen av gruppa dersom USA skulle vinne mot Algerie.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg håper og tror også de klarer å ta seg kraftig sammen. Noe annet er ikke forventa av dem.

Men det blir spennende. De må score litt mål, for det er ganske jevnt i toppen av gruppa dersom USA skulle vinne mot Algerie.

USA slår Algerie og er videre. Noe annet vil overraske veldig. På den annen side har også Algerie en mulighet ved seier, så de gir seg nok ikke enkelt. Men USA må sannsynligvis vinne for å være videre, og det vil de gjøre.

Hvis England vinner mot Slovenia er de videre uansett, men U er ikke nødvendigvis nok. For å få gruppeseieren kan dog mål spille inn, avhengig av resultatet USA - Algerie.

Det er mange jevne grupper der alle europeiske "favoritter" i teorien kan ryke, så fra og med klokken 16.00 i dag blir det spennende. :)

Først ut er Frankrike. Her ligger til og med mye av spenninga i om alle spillerne gidder å møte til kamp. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...