Gå til innhold

Hvor får man kjøpt zipzap-poser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man kjøpt sånne små plastposer som kan zipes igjen?

Noen har sagt dagligvare, men jeg har ikke sett dem på noe dagligvarebutikk.

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg kjøpte på Meny for en ukes tid siden.

Skrevet

Jeg kjøpte på Meny for en ukes tid siden.

Jeg får se der på nytt.

Gjest større butikker
Skrevet

De har på de fleste dagligvarebutikkene (av en viss størrelse) tror jeg. Jeg har kjøpt på Meny, Ultra, Ica supermarked, Ica Maxi m fl

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg kjøpte på IKEA sist, men det skal være i dagligvarebutikk har jeg hørt, jeg har ikke sett etter.

Gjest Helikoptergøy
Skrevet

Jeg har sett på Prix, ellers har de på Clah Ohlson.

Skrevet

Da må du prøve en annen dagligvare. :o) Jeg har kjøpt det på Ica.

Skrevet

Jeg ville også svart "dagligvare"! :-)

I verste fall - hvis du ikke finner noe OG du trenger dette i forbindelse med reising, så har mange flyplasser slike poser liggende klare. Da kan du ta med småsakene i en vanlig liten plastpose og legge over i en zip-pose på flyplassen.

Skrevet

Jeg ville også svart "dagligvare"! :-)

I verste fall - hvis du ikke finner noe OG du trenger dette i forbindelse med reising, så har mange flyplasser slike poser liggende klare. Da kan du ta med småsakene i en vanlig liten plastpose og legge over i en zip-pose på flyplassen.

Jeg er nå eier av 150 ziplockposer av dårlig kvalitet. Kjøpt på Centra. De er jo utrolig tynne.. Jeg trenger noe mer slitesterkt.

Skrevet

Jeg har sett på Prix, ellers har de på Clah Ohlson.

Hvordan er kvaliteten?, jeg trenger noen som er litt slitesterke.

Skrevet

Jeg har kjoept paa IKEA, de er helt supre!

Jeg må på ikea.

Skrevet

Jeg er nå eier av 150 ziplockposer av dårlig kvalitet. Kjøpt på Centra. De er jo utrolig tynne.. Jeg trenger noe mer slitesterkt.

150 poser!? I pakkene på Ica er det vel 15-20 poser og de er slitesterke som bare det!

Skrevet

Uffda;-) Som Lillemus har jeg funnet veldig slitesterke poser med bare en brøkdel så mange i eska. en til sikkert en helt annen pris per stykk en dem du har skaffet.

Skal jeg sende deg en i posten? ;-)

Skrevet

150 poser!? I pakkene på Ica er det vel 15-20 poser og de er slitesterke som bare det!

Hm. Jeg valgte tydeligvis feil butikk.

Skrevet

Uffda;-) Som Lillemus har jeg funnet veldig slitesterke poser med bare en brøkdel så mange i eska. en til sikkert en helt annen pris per stykk en dem du har skaffet.

Skal jeg sende deg en i posten? ;-)

Jaaaaa... Nei, jeg prøver ica i morgen. Vet ikke hva jeg skal gjøre med disse 150 tynne posene.

Skrevet

Jaaaaa... Nei, jeg prøver ica i morgen. Vet ikke hva jeg skal gjøre med disse 150 tynne posene.

Du får bruke de til matpakke!

Hvis du starter nå og tar 4 uker sommerferie og 2 uker juleferie, men ingen høstferie, er de brukt opp i slutten av januar 2011! (Forutsetter 5-dagers uke)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...