Gå til innhold

Hvordan legge ut film på Youtube?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en film som jeg gjerne skulle lagt ut på Youtube. (En hel skole som har dansa Glow i dag)

Jeg har det nå i M2ts. format. (Videokamera fra Sony)

Hva gjør jeg for å få dette lagt ut på Youtube?

Skrevet

Tusen takk. Har i mellomtiden hørt at youtube aksepterer mange type filer, så da kan jeg bare bruke den softwaren jeg har allerede:-)

Dessverre viste det seg at det ikke skal være så enkelt. Noen av elevene skal ikke være med på film/bilder, så da frykter jeg at det blir bråk om jeg gjør det. (Selv om sikkert mange av elevene hadde syntes det hadde vært veldig artig)

Skrevet

Tusen takk. Har i mellomtiden hørt at youtube aksepterer mange type filer, så da kan jeg bare bruke den softwaren jeg har allerede:-)

Dessverre viste det seg at det ikke skal være så enkelt. Noen av elevene skal ikke være med på film/bilder, så da frykter jeg at det blir bråk om jeg gjør det. (Selv om sikkert mange av elevene hadde syntes det hadde vært veldig artig)

''Dessverre viste det seg at det ikke skal være så enkelt. Noen av elevene skal ikke være med på film/bilder''

Jeg må innrømme at det var min første tanke da jeg leste innlegget ditt i går. -Bør nok være helt sikker på at det er lov å legge det ut først, og spesielt hvis du er lærer eller jobber ved skolen på annen måte.

Skrevet

''Dessverre viste det seg at det ikke skal være så enkelt. Noen av elevene skal ikke være med på film/bilder''

Jeg må innrømme at det var min første tanke da jeg leste innlegget ditt i går. -Bør nok være helt sikker på at det er lov å legge det ut først, og spesielt hvis du er lærer eller jobber ved skolen på annen måte.

Jeg jobber ikke der. Og tenkte først ikke tanken i det hele tatt. Det er jo faktisk ikke noe mer "skummelt" enn at avisa var der i går. Og de bildene blir jo publisert....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...