Gå til innhold

bør man gi hunden ormetabletter?

Anbefalte innlegg

Gjest Dalmeny
Skrevet

Altså hvis man har lyst til å beholde hunden?

Det var en som sa til meg at dette var omdiskutert, at det kunne skade hunden mer enn det hjalp. Har dere noen erfaring med det?

har dere sett noen huggorm i Oslo i det siste? Har selv fobi mot ormer og vil gjerne være forberedt. Løsningen er vel å eksponere meg men huff dette er vanskelig..

candyqueen_83
Skrevet

Veterinærer har gått bort fra å gi ut ormetabletter. Jeg fikk hvertfall ikke kjøpe. Man skal helst bære hunden til bilen, og dra rett til veterinær, er hunden stor skal den gå sakte.

Gir man kortisontabletter kan hevelser/smerter forsvinne og hunden belaster kroppen mer slik at giften hurtigere sprøytes rundt i kroppen.

Gjest må det jo være
Skrevet

He he, ormetabletter for hund er vel ikke for huggorm, men for orm i magen!

Gjest Dalmeny
Skrevet

Er det ikke det det heter da? Hva er det riktige ordet da? *nysgjerrig*

candyqueen_83
Skrevet

Kan da vel være begge deler. Begge deler er forøvrig innskrenket mye. Kortison pga det jeg skrev i mitt innlegg, og ormekur pga resistens.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...