Gå til innhold

Bipolar 2

Anbefalte innlegg

Gjest Surreguri
Skrevet

Hei, jeg lurer på noe ang medisndose. Pr dags dato går jeg på 300 mg lamictal og 300 mg Seroquel. Legen min sier at det er mye å gå på fordi jeg bruker så lav dose. Har hele tiden innbilt meg at jeg er helt symptomfri, men begynner nå å lure.

For noen uker siden hadde jeg en periode da jeg ikke gjorde annet enn å surre. Jobben min krever litt organisering da jeg er avdelingsleder og jeg skulle skrive plan over kommende arbeisoppgaver. Egentlig en liten jobb, men det var nærmest umulig å samel tankene. Det endte med at jeg brukte flere dager på en liten jobb jeg nå ville brukt noen få timer på. Alt jeg skulle huske av avter ble glemt. Til slutt ble jeg innkalt til sjefen som lurte på om jeg hadde mistet litt av grepet. Flaut! Jeg kunne ikke foklare dette og skylte på ytre omstendigheter. Vil helst ikke at dette skal skje igjen.

Bør jeg gå til legen min, forklare saken og øke dosen på medisinene? Bare lurer ..

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du har en utmerket vedlikeholdsdose.

I perioder slik den du refererer til, bør du øke Seroquel. Kanskje til 600.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...