Gå til innhold

Hva man unner en voldteksmann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den der har da eksistert i snart 10 år, og vært jevnlig i media.

I et land som Sør Afrika, hvor minst halvdelen av voldtektsforbrytere er HIV positive, så er det der neppe særlig intelligent.

Med vennlig hilsen

Gjest Freia Kokesjokolade
Skrevet

Je har aldri voldtatt noen og kommer aldri til å gjøre det heller.

Skrevet

Den der har da eksistert i snart 10 år, og vært jevnlig i media.

I et land som Sør Afrika, hvor minst halvdelen av voldtektsforbrytere er HIV positive, så er det der neppe særlig intelligent.

Med vennlig hilsen

Forhåpentligvis kunne de jo smake sin egen medisin at det ikke er så veldig godt. Når kvinner blir voldtatt uansett, kan mannen i det minste få seg en smekk på sitt våpen. Men mulig de hadde funnet ut måter å vri seg rundt det. Dessuten er det jo beskrevet som et kondom som blir sittende bom fast som de må ha legehjelp for å få av, så mulig det forhindrer HIV også.

Men jeg likte tanken veldig. Det at en voldtektsmann får smake sin egen medisin.

Har ellers ingenting i mot menn forøvrig ;)

Skrevet

Je har aldri voldtatt noen og kommer aldri til å gjøre det heller.

Ikke jeg heller.

Skrevet

Forhåpentligvis kunne de jo smake sin egen medisin at det ikke er så veldig godt. Når kvinner blir voldtatt uansett, kan mannen i det minste få seg en smekk på sitt våpen. Men mulig de hadde funnet ut måter å vri seg rundt det. Dessuten er det jo beskrevet som et kondom som blir sittende bom fast som de må ha legehjelp for å få av, så mulig det forhindrer HIV også.

Men jeg likte tanken veldig. Det at en voldtektsmann får smake sin egen medisin.

Har ellers ingenting i mot menn forøvrig ;)

Jeg har bodd, og jobbet sammen med voldtektsofre i Sør Afrika.

Det siste du ønsker, enda verre enn voldtekt, er en rabiat mann som dreper deg pga en slik dings. Det er bare ikke en praktisk løsning.

Minstrestraffen for 2. gangs voldtekt i SA er 40 år, for øvrig.

Skrevet

Jeg har bodd, og jobbet sammen med voldtektsofre i Sør Afrika.

Det siste du ønsker, enda verre enn voldtekt, er en rabiat mann som dreper deg pga en slik dings. Det er bare ikke en praktisk løsning.

Minstrestraffen for 2. gangs voldtekt i SA er 40 år, for øvrig.

Nei, det er nok ingen perfekt løsning. Men tanken er god det synes jeg. Det ser ikke ut til at 40 års straff er skremmende nok. Hørte på radione at om du satte 5 damer i SørAfrika i et rom, ville trolig 3 av dem ha opplevd voldtekt. Skremmende.

Gjest mormor på 57
Skrevet

Nå kommer alle heretter til å bli voldtatt i analen. Eller skal man ha en kondom der med enda verre tenner?

Skrevet

Nei, det er nok ingen perfekt løsning. Men tanken er god det synes jeg. Det ser ikke ut til at 40 års straff er skremmende nok. Hørte på radione at om du satte 5 damer i SørAfrika i et rom, ville trolig 3 av dem ha opplevd voldtekt. Skremmende.

Det er ufattelig skremmende (og mye av det er pga aparheid), men jeg tror ikke det der vil hjelpe noe som helst, dessverre. Voldtektsmannen vil bare bli en drapsmann, i stedet.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Nå kommer alle heretter til å bli voldtatt i analen. Eller skal man ha en kondom der med enda verre tenner?

Bak plasserer vi en giljotin. Nei det beste er kanskje å gå rundt med strømpistol, og gi fyren en støt så han blir borte lenge og vel. Gjerne der nede også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...