Gå til innhold

Vil ikke legge inn program../problem diskstasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en laptop der diskstasjonen ikke fungerer. Men jeg har en ekstern diskstasjon og prøver å legge inn et program som er på en cd via den.

Men den vil ikke legge det inn.

Hvorfor ikke? Og kan jeg reparere diskstasjonen selv på en eller annen måte? Den vil ikke flippes igjen, jeg trykker den inn, men den spretter ut.

Skrevet

Ang. cd-stasjon som ikke vil lukke seg: Er det garanti igjen på laptopen? Isåfall kan du jo bare forhøre deg der du kjøpte den.

Vil ikke installere fra cd: Får du opp noen feilmelding? Isåfall hva står det? Kan det være feil på CD-plata, riper, hakk etc? Har du sjekket at du har plass nok på disken til å installere programmet?

Kjenner du evt. noen som er litt pc-kyndige som kan se på mens du forsøker å installere?

Skrevet

Ang. cd-stasjon som ikke vil lukke seg: Er det garanti igjen på laptopen? Isåfall kan du jo bare forhøre deg der du kjøpte den.

Vil ikke installere fra cd: Får du opp noen feilmelding? Isåfall hva står det? Kan det være feil på CD-plata, riper, hakk etc? Har du sjekket at du har plass nok på disken til å installere programmet?

Kjenner du evt. noen som er litt pc-kyndige som kan se på mens du forsøker å installere?

Ironisk nok sendte jeg den inn til reperasjon for skjermkort, og da den kom tilbake virket ikke cdstasjonen, men jeg har ikke giddet å sende den inn på nytt. Og nå er garantien ute.

Får ikke opp noe feilmelding, den bruker bare lang lang tid på å laste programmet inn, og det blir ikke lastet inn, det stopper opp. Det burde være nok plass.

Veldig fristende å f¨å noen andre til å fikse alt dette for meg. En dataperson.

Skrevet

Ironisk nok sendte jeg den inn til reperasjon for skjermkort, og da den kom tilbake virket ikke cdstasjonen, men jeg har ikke giddet å sende den inn på nytt. Og nå er garantien ute.

Får ikke opp noe feilmelding, den bruker bare lang lang tid på å laste programmet inn, og det blir ikke lastet inn, det stopper opp. Det burde være nok plass.

Veldig fristende å f¨å noen andre til å fikse alt dette for meg. En dataperson.

Spør en venn eller bekjent om han kan hjelpe. Så slipper du sikkert mye billigere unna.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...