Gå til innhold

Pusse opp badet, kanskje?

Anbefalte innlegg

Tvillingmamma
Skrevet

Vi skal lage nytt bad, og trenger å pusse opp det andre, men tror vi går for noe nytt :D

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

En bekjent skulle ha 1000 kr for en lys rosa do. Hun var litt fortvilet over at ingen ringte og ville ha doen.

Jeg foreslo forsiktig at hun kunne legge den ut paa "gis bort", men nei hun ville da ikke bort en hel og fin do, maatte jeg skjoenne:o)

Og jaggu fikk hun solgt den til slutt. Utrolig! :)

Skrevet

Vi skal lage nytt bad, og trenger å pusse opp det andre, men tror vi går for noe nytt :D

Ja, vi har akkurat pusset opp badet på hytta, og ergrer oss ikke det minste over at vi kjøpte nytt utstyr før vi så denne annonsnen;-)

Skrevet

En bekjent skulle ha 1000 kr for en lys rosa do. Hun var litt fortvilet over at ingen ringte og ville ha doen.

Jeg foreslo forsiktig at hun kunne legge den ut paa "gis bort", men nei hun ville da ikke bort en hel og fin do, maatte jeg skjoenne:o)

Oi, fikk hun solgt den?? men kanskje til redusert pris, da?

Uansett vil jeg si at hun har hatt skikkelig flaks!

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Oi, fikk hun solgt den?? men kanskje til redusert pris, da?

Uansett vil jeg si at hun har hatt skikkelig flaks!

Husker ikke hva hun fikk for den til slutt, men det er mulig det ble redusert pris.

Gjest fysjjjjjj
Skrevet

Uff kunne fått mitt oransje toalett og vask gratis mot avhenting :)

Har et skikkelig guffent bad i kjelleren som skal totalrenoveres... ugh

Skrevet

Blir helt nostalgisk, jeg. Nøyaktig samme utstyr og farge som det var i mitt barndomshjem som var nytt på 60-tallet. Men det gusjegrønne badekaret, grøssss. Ikke engang min foreldre hadde sååååå dårlig smak. Selv om de hadde både orange komfyr og vaskemaskin en periode.............

Skrevet

Æsj, det badekaret var dritstygt.

Jeg har vært forfulgt av grønne møbler, både i leiligheten jeg leide første året etter studiene og den jeg kjøpte etterpå, var det grønt kjøkken. Gusjegrønt i den jeg leide og skarpt grønt kombinert med skarpt gult - skikkelig lekkert for meg som egentlig ikke er så fargeglad - på det store kjøkkenet i den jeg kjøpte. Sistnevnte ble skiftet ut etter hvert, men jeg bodde med det grønne i flere år fordi jeg ville vente til etter den planlagte vindusskiftingen (som stadig ble utsatt). I tillegg til gule skapstammer med grønne dører var det gul og grønn blomstret tapet.

Rommet ble bare SÅ mye finere i hvitt og litt mørkebrunt da det ble fornyet.

Og så tror jeg det var grønn do i gubbens firmaleilighet som vi bodde sammen i et år før vi giftet oss. Mulig det var grønn vask og badekar også, men det har jeg fortrengt. De var i hvert fall mørkere enn den ekle gusjefargen i annonsen.

Lurer på om jeg lever lenge nok til å se noe av det der komme tilbake igjen, man vet aldri.

Skrevet

Skjønner vi kunne ha tjent noen kroner når vi kastet ut vårt bæsjebrune badekar, toalett og vask...

Skrevet

Optimist han første der da...

Et rekkehus vi så på en gang hadde lysegrønt badekar, vask og do... *hehe*

Skrevet

''En bekjent skulle ha 1000 kr for en lys rosa do. Hun var litt fortvilet over at ingen ringte og ville ha doen.''

Det er nok mange små prinsesser rundt omkring som kunne tenkt seg en rosa do! :o) Kanskje det kunne løst mange bleieslutt-problemer for mange småjenter? *hehe*

Skrevet

4000 kroner!!??

Det var vel litt optimistisk!

Man kan jo få helt nytt og moderne utstyr for samme pris!

Denne selgeren er heldig hvis han får gitt det bort mot henting, så han slipper å kjøre det på dynga selv...

Skrevet

Blir helt nostalgisk, jeg. Nøyaktig samme utstyr og farge som det var i mitt barndomshjem som var nytt på 60-tallet. Men det gusjegrønne badekaret, grøssss. Ikke engang min foreldre hadde sååååå dårlig smak. Selv om de hadde både orange komfyr og vaskemaskin en periode.............

En av mine barndomsvenninner hadde akkurat slike gule :-)

Jeg synes ikke de er veldig fæle, men 4000 for dette gamle rælet er litt vel drøyt.

Skrevet

Æsj, det badekaret var dritstygt.

Jeg har vært forfulgt av grønne møbler, både i leiligheten jeg leide første året etter studiene og den jeg kjøpte etterpå, var det grønt kjøkken. Gusjegrønt i den jeg leide og skarpt grønt kombinert med skarpt gult - skikkelig lekkert for meg som egentlig ikke er så fargeglad - på det store kjøkkenet i den jeg kjøpte. Sistnevnte ble skiftet ut etter hvert, men jeg bodde med det grønne i flere år fordi jeg ville vente til etter den planlagte vindusskiftingen (som stadig ble utsatt). I tillegg til gule skapstammer med grønne dører var det gul og grønn blomstret tapet.

Rommet ble bare SÅ mye finere i hvitt og litt mørkebrunt da det ble fornyet.

Og så tror jeg det var grønn do i gubbens firmaleilighet som vi bodde sammen i et år før vi giftet oss. Mulig det var grønn vask og badekar også, men det har jeg fortrengt. De var i hvert fall mørkere enn den ekle gusjefargen i annonsen.

Lurer på om jeg lever lenge nok til å se noe av det der komme tilbake igjen, man vet aldri.

Skulle ikke forundre meg om det er in om ikke så altfor lenge;-)

Men det er jo slik med det meste at selv om det "kommer tilbake", er det likevel litt forandret, slik at det gamle uansett blir "gammelt".

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

''En bekjent skulle ha 1000 kr for en lys rosa do. Hun var litt fortvilet over at ingen ringte og ville ha doen.''

Det er nok mange små prinsesser rundt omkring som kunne tenkt seg en rosa do! :o) Kanskje det kunne løst mange bleieslutt-problemer for mange småjenter? *hehe*

He he, jo du har kanskje rett i det. Jeg tror ikke jeg ville gaatt saa langt selv for aa faa ungen til aa bli toerr:)

Skrevet

Retro sier du og så skuffa man blir, så for meg noe slikt jeg http://www.devon-devon.com/galleria_ambienti/index_en.html

Lækkert!

Nei, det der er vel mer "vintage"-stil. "Retro" er et orrd som ihvertfall på finn benyttes på alt mulig gammelt ræl fra 60- og 70-tallet;-)

Noen tilfeldige treff ved søk på ordet "retro" på finn.no:

Retro sofa: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23019696

Retro seksjon: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23016623

Retro hjørneskap http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23002836

Skrevet

4000 kroner!!??

Det var vel litt optimistisk!

Man kan jo få helt nytt og moderne utstyr for samme pris!

Denne selgeren er heldig hvis han får gitt det bort mot henting, så han slipper å kjøre det på dynga selv...

''Denne selgeren er heldig hvis han får gitt det bort mot henting, så han slipper å kjøre det på dynga selv...''

Helt enig!

Skrevet

Nei, det der er vel mer "vintage"-stil. "Retro" er et orrd som ihvertfall på finn benyttes på alt mulig gammelt ræl fra 60- og 70-tallet;-)

Noen tilfeldige treff ved søk på ordet "retro" på finn.no:

Retro sofa: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23019696

Retro seksjon: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23016623

Retro hjørneskap http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23002836

Ah, da lærte jeg noe nytt i dag og! :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...