mariaflyfly Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Dører i lakka furu - what to do for å få de hvite? Maling er greit. Pusse først? Kvistlakk? Grunning? Og hvor mange strøk må jeg regne med? *Grønn* 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Er usikker på om du må både pusse og grunne, men i alle fall en av delene. To lag maling. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Vask med samiakkvann, skyll godt, tørk. Grunn Mal minst to strøk. Vi gjorde genistreken å ta dørene ut i garasjen for å male dem. Der var det litt kjøligere enn i huset. Så da de var vel plasserte igjen inni huset, nymalte, såsprakk malingen noen steder pga utvidelsen.... har tenkt i mange år på at vi skulle fikse det, men det er ikke blitt gjort da. Bortsett fra det, ble de kjempefine :-) 0 Siter
fargeklatten Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Avfetting og pussing hvis de er ujevne. Heftgrunn ett strøk og to toppstrøk. 0 Siter
Lula Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Vi pusset, vasket og malte. Ble pent, men en drittjobb. Etter én dør ble vi skjønt enige om at vi skifter dørene i huset i stedet for å male dem. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Skrevet 22. juni 2010 Vi pusset, vasket og malte. Ble pent, men en drittjobb. Etter én dør ble vi skjønt enige om at vi skifter dørene i huset i stedet for å male dem. ''Etter én dør ble vi skjønt enige om at vi skifter dørene i huset i stedet for å male dem. '' Var akkurat dette jeg frykta... 0 Siter
Lula Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 ''Etter én dør ble vi skjønt enige om at vi skifter dørene i huset i stedet for å male dem. '' Var akkurat dette jeg frykta... Ble ikke noe billig løsning her. Vi gikk for dører på tilbud hos Obs, veldig fine, men karmene vi hadde passet ikke og vips så måtte det også kjøpes. Og det er også en drittjobb. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.