Gå til innhold

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Dører i lakka furu - what to do for å få de hvite? Maling er greit. Pusse først? Kvistlakk? Grunning? Og hvor mange strøk må jeg regne med?

*Grønn*

Skrevet

Er usikker på om du må både pusse og grunne, men i alle fall en av delene. To lag maling.

Gjest prust
Skrevet

Vask med samiakkvann, skyll godt, tørk.

Grunn

Mal minst to strøk.

Vi gjorde genistreken å ta dørene ut i garasjen for å male dem. Der var det litt kjøligere enn i huset. Så da de var vel plasserte igjen inni huset, nymalte, såsprakk malingen noen steder pga utvidelsen.... har tenkt i mange år på at vi skulle fikse det, men det er ikke blitt gjort da.

Bortsett fra det, ble de kjempefine :-)

fargeklatten
Skrevet

Avfetting og pussing hvis de er ujevne. Heftgrunn ett strøk og to toppstrøk.

Skrevet

Vi pusset, vasket og malte. Ble pent, men en drittjobb. Etter én dør ble vi skjønt enige om at vi skifter dørene i huset i stedet for å male dem.

mariaflyfly
Skrevet

Vi pusset, vasket og malte. Ble pent, men en drittjobb. Etter én dør ble vi skjønt enige om at vi skifter dørene i huset i stedet for å male dem.

''Etter én dør ble vi skjønt enige om at vi skifter dørene i huset i stedet for å male dem.

''

Var akkurat dette jeg frykta... ;)

Skrevet

''Etter én dør ble vi skjønt enige om at vi skifter dørene i huset i stedet for å male dem.

''

Var akkurat dette jeg frykta... ;)

Ble ikke noe billig løsning her. Vi gikk for dører på tilbud hos Obs, veldig fine, men karmene vi hadde passet ikke og vips så måtte det også kjøpes. Og det er også en drittjobb. :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...