Gå til innhold

Legger dere til pasienter/brukere på FB?

Anbefalte innlegg

Gjest verdensatlas
Skrevet

Har dere noen betenkligheter med å gjøre det? Jeg føler da at jeg omgså dem privat utenom jobben, men det er sikkert flere måter å se det på.

Hva tenker dere?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Her er jeg klar og entydig: En legger ikke til pasienter/brukere på FB. Verken nåværende eller tidligere.

Skrevet

Hos oss er det strengt forbudt å legge til brukere på FB. Ikke vil jeg ha dem der heller. Jeg er glad i mine brukere, men det holder å ha dem på jobb og møte dem på gaten

Gjest ungdomsskolelærer
Skrevet

Her er jeg klar og entydig: En legger ikke til pasienter/brukere på FB. Verken nåværende eller tidligere.

Som lærer godtar jeg venneforespørsler fra elever jeg har hatt tidligere, men ikke elever som går på skolen nå. Det samme gjelder foreldre.

Skrevet

Det blir jo på samme måte som om jeg skulle legge til min muskleterapeut på vennelista mi, litt kunstig. Jeg har gått hos ham i mange år og vi "kjenner"hverandre ganske godt. Men det holder med kontakt de gangene jeg er hos ham.

Gjest Dalmeny
Skrevet

Tror du fagfolk flest er bevisst på dette?

Skrevet

Det er ikke over alt det er like enkelt. Vi kommer fra et lite sted. Der kjenner alle alle. Og det hadde blitt litt rart om ikke legen hadde deg på vennelisten. Ville blitt helt venneløs han da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...