Gjest verdensatlas Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Har dere noen betenkligheter med å gjøre det? Jeg føler da at jeg omgså dem privat utenom jobben, men det er sikkert flere måter å se det på. Hva tenker dere? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Her er jeg klar og entydig: En legger ikke til pasienter/brukere på FB. Verken nåværende eller tidligere. 0 Siter
Lula Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Hos oss er det strengt forbudt å legge til brukere på FB. Ikke vil jeg ha dem der heller. Jeg er glad i mine brukere, men det holder å ha dem på jobb og møte dem på gaten 0 Siter
Gjest ungdomsskolelærer Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Her er jeg klar og entydig: En legger ikke til pasienter/brukere på FB. Verken nåværende eller tidligere. Som lærer godtar jeg venneforespørsler fra elever jeg har hatt tidligere, men ikke elever som går på skolen nå. Det samme gjelder foreldre. 0 Siter
avidi Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Det blir jo på samme måte som om jeg skulle legge til min muskleterapeut på vennelista mi, litt kunstig. Jeg har gått hos ham i mange år og vi "kjenner"hverandre ganske godt. Men det holder med kontakt de gangene jeg er hos ham. 0 Siter
Gjest Dalmeny Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Her er jeg klar og entydig: En legger ikke til pasienter/brukere på FB. Verken nåværende eller tidligere. Tror du fagfolk flest er bevisst på dette? 0 Siter
Maya Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Her er jeg klar og entydig: En legger ikke til pasienter/brukere på FB. Verken nåværende eller tidligere. Det er ikke over alt det er like enkelt. Vi kommer fra et lite sted. Der kjenner alle alle. Og det hadde blitt litt rart om ikke legen hadde deg på vennelisten. Ville blitt helt venneløs han da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.