nick Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Vi har fått oss vår egen lille primadonna: http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10009273 Sånn er det, litt medvind og noen kroner på kontoen, og drittsekken dukker opp bak smilefasaden. Drit og dra, Rybak! 0 Siter
EnolaGay Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Næhh. Mer et uttrykk for at han selger dritt, lager søppelmusikk og ser selv at han kommer til å plante tenna i parketten før eller siden. 0 Siter
Gjest rigemor Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Får håpe det ikke var en kostbar fiolin! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Jeg er så ubeskrivelig lei av han derre Titten Tei med fela. 0 Siter
cathlin Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Ahhhhhhh, jeg er så lei Rybak. Kan han ikke bare ta seg en ferie og bli voksen. 0 Siter
cathlin Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Jeg er så ubeskrivelig lei av han derre Titten Tei med fela. Også det evige smilet. Han er en fake. 0 Siter
cathlin Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Han ender snart på psykiatrisk. Han ender neppe på psykiatrisk, men han burde for guds skyld ta seg en ferie snart. 0 Siter
morsan Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Jeg synes synd på han - det virker som om han ikke har det så bra - at det har vært litt for mye for han. Han trenger sympati og ro fremfor utskjelling, synes 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Jeg synes synd på han - det virker som om han ikke har det så bra - at det har vært litt for mye for han. Han trenger sympati og ro fremfor utskjelling, synes Enig! 0 Siter
Katt-ja Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Jeg synes synd på han - det virker som om han ikke har det så bra - at det har vært litt for mye for han. Han trenger sympati og ro fremfor utskjelling, synes Enig jeg også... Er ikke 100% sikker på om jeg hadde ment det samme hvis det var en ung Rune Rudberg-type, liksom....men, men. Helt objektiv kan man jo ikke være ;-) Det er nok morsinstinktet som tar over... 0 Siter
cathlin Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Jeg synes synd på han - det virker som om han ikke har det så bra - at det har vært litt for mye for han. Han trenger sympati og ro fremfor utskjelling, synes Jeg syns på en måte også synd på han, men jeg blir samtidig flau på hans vegne. Jeg tenker liksom at kanskje ikke det er så lurt å få et offentlig sammenbrudd, og det er litt irriterende at han er så sårbar og likevel på død og liv må opptre og være perfeksjonist eller hva han nå er. Leve under et sånt press. Er det ikke han selv som kan legge av seg det presset? Hvorfor gjør han det ikke? 0 Siter
frosken Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Jeg synes synd på han - det virker som om han ikke har det så bra - at det har vært litt for mye for han. Han trenger sympati og ro fremfor utskjelling, synes Sånn tenker jeg også. Synes alltid det er trist å se unge mennesker som åpenbart strever med å få til livet sitt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.