Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Næhh. Mer et uttrykk for at han selger dritt, lager søppelmusikk og ser selv at han kommer til å plante tenna i parketten før eller siden.

Gjest rigemor
Skrevet

Får håpe det ikke var en kostbar fiolin!

mariaflyfly
Skrevet

Jeg er så ubeskrivelig lei av han derre Titten Tei med fela.

Skrevet

Ahhhhhhh, jeg er så lei Rybak. Kan han ikke bare ta seg en ferie og bli voksen.

Skrevet

Jeg er så ubeskrivelig lei av han derre Titten Tei med fela.

Også det evige smilet. Han er en fake.

Skrevet

Han ender snart på psykiatrisk.

Han ender neppe på psykiatrisk, men han burde for guds skyld ta seg en ferie snart.

Skrevet

Jeg synes synd på han - det virker som om han ikke har det så bra - at det har vært litt for mye for han. Han trenger sympati og ro fremfor utskjelling, synes

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg synes synd på han - det virker som om han ikke har det så bra - at det har vært litt for mye for han. Han trenger sympati og ro fremfor utskjelling, synes

Enig!

Skrevet

Enig jeg også...

Er ikke 100% sikker på om jeg hadde ment det samme hvis det var en ung Rune Rudberg-type, liksom....men, men. Helt objektiv kan man jo ikke være ;-)

Det er nok morsinstinktet som tar over...

Skrevet

Jeg syns på en måte også synd på han, men jeg blir samtidig flau på hans vegne. Jeg tenker liksom at kanskje ikke det er så lurt å få et offentlig sammenbrudd, og det er litt irriterende at han er så sårbar og likevel på død og liv må opptre og være perfeksjonist eller hva han nå er. Leve under et sånt press. Er det ikke han selv som kan legge av seg det presset? Hvorfor gjør han det ikke?

Skrevet

Sånn tenker jeg også. Synes alltid det er trist å se unge mennesker som åpenbart strever med å få til livet sitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...