Gå til innhold

Føler dere ubehag hvis dere går i "feil" klær?

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg pleier som regel aa finne ut av det foer jeg gaar ut doera.

Skrevet

Jeg opplevde en gang å gå i singlet for å så å finne ut at jeg ikke hadde barbert meg under armene. Det var så ubehagelig for meg at jeg dro rett til en butikk å kjøpte barberhøvler for så å finne et tolalett.

Ja det skjønner jeg.

Men hvis du gjør det til en vane å dra over høvelen i forbindelse med at du vasker deg under armene, slipper du slike overraskelser:-)

Skrevet

ja klær har mye å si for meg. Føler jeg at klærne er fæle så er dagen ødelagt :P

Gjest Dalmeny
Skrevet

Ja det skjønner jeg.

Men hvis du gjør det til en vane å dra over høvelen i forbindelse med at du vasker deg under armene, slipper du slike overraskelser:-)

Det er ikke alltid jeg gjør det hvis jeg er stresset om morningen. Spesielt når det er kaldere vært og jeg ikke går singlet så gjør jeg det ikke hver dag.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

En gang gikk jeg med en skitten truse i det ene buksebenet og en annen gang med en stroempebukse i det ene buksebenet.

Hastverk er lastverk.

Det kunne blitt veldig ubehagelig om det hadde sklidd ut og ramlet paa gulvet mens jeg var paa jobb. Jeg ble heldigvis reddet av at jeg hadde stoevletter paa meg.

Skrevet

Nei. Bare hvis jeg bommer kraftig i et bryllup eller andre steder hvor det forventes en viss type klær.

Skrevet

En gang gikk jeg med en skitten truse i det ene buksebenet og en annen gang med en stroempebukse i det ene buksebenet.

Hastverk er lastverk.

Det kunne blitt veldig ubehagelig om det hadde sklidd ut og ramlet paa gulvet mens jeg var paa jobb. Jeg ble heldigvis reddet av at jeg hadde stoevletter paa meg.

Oj,- det hadde jeg ikke trodd om deg ;-) Med meg kunne det derimot lett ha skjedd...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...