Gå til innhold

En seier!

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Etter mange år i samme jobb, har jeg begynt å tenke tanken på at kanskje jeg kunne trives i en annen jobb med et noe annet fagfelt. Og jeg har begynt å kikke på ledige stillinger, og til og med søkt et par.

Og i dag var jeg på jobbintervju!

Det var veldig spennende, og jeg har en god følelse etter samtalen. Har absolutt ikke noen tanker om hvordan jeg rangeres i forhold til andre søkere, men jeg var helt klart kvalifisert for stillingen, og bare det var en seier!

Og sola skinner og snart er det ferie :-)))))

Videoannonse
Annonse
mariaflyfly
Skrevet

Så spennende! Du får fortelle hvordan det har gått. Klart de vil ansette deg! ;)

Jeg heier på deg. :)

Gjest Blått blod
Skrevet

Prust, har du noe trist å fortelle for en gangs skyld?

Gjest prust
Skrevet

Så spennende! Du får fortelle hvordan det har gått. Klart de vil ansette deg! ;)

Jeg heier på deg. :)

Takk for støtten! Er veldig spent :-)

Gjest prust
Skrevet

Prust, har du noe trist å fortelle for en gangs skyld?

Ønsker deg en fin kveld!

Gjest Blått blod
Skrevet

Ønsker deg en fin kveld!

Ha en fin kveld du også! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...