Gjest ti år eldre en han Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Ååååå er så glad !!!! Han liker meg ) Fikk råd fra dere DOL brukere å si til han jeg har et godt øye med at jeg liker han . Dette gjorde jeg i dag og han ble så glad for tenk!!.... han likte meg også. Fikk verdens beste kyss. Av og til er det greit å spørre direkte enn å gå rundt grøten. 0 Siter
Gjest ti år eldere Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Glemte å takke dere. Tusen takk )) dere er de beste 0 Siter
200eek Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Glemte å takke dere. Tusen takk )) dere er de beste He he, hærlig Moro å lese når noen er så happy. Misunner deg litt en ti å yngre en da 0 Siter
EnolaGay Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 He he, hærlig Moro å lese når noen er så happy. Misunner deg litt en ti å yngre en da Oh...nei. Jeg hadde følt meg som en "overgriper" og gammal snuskkjerring!! Men veldig hyggelig at folk finner hverandre uansett alder da. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Så bra ))) Noen ganger kan magefølelsen være god å ha!! Lykke til - dette blir spennende ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.