Gå til innhold

Må man ha narkose?

Anbefalte innlegg

Gjest silikoninnl
Skrevet

Finnes det andre muligheter enn narkose når man skal legge inn silikon i brystene?

Gjest Ikke så veldig pysete
Skrevet

Dette tror jeg nesten hver og en klinikk må svare på :)

Jeg tok selv innlegg for en 10 år siden. Den gang ble jeg lagt i narkose i bare noen få minutter. Det var fordi at de skulle lokalbedøve brystpartiet og de sprøytene var visst veldig vonde. Så fort de hadde satt all lokalbedøvende så vekket de meg igjen. Det var altså bare noen få minutter jeg bare borte.

Resten av operasjonen var jeg våken og så de holde på, de satte meg litt opp og viste meg i speiel når innleggene var lagt inn også.

Jeg synes dette gikk veldig greit.

Skrevet

En venninne har tatt brystreduksjon i kun lokalbedøvelse. Ikke hadde jeg turt selv men..! Tror kanskje du kan velge..

Jeg skal ta brystløft til lørdagen og jeg skal sove! Men ikke narkose, jeg antar de gir meg noe som slår meg ut et par timer. Selv om jeg ikke aner hva det skal være..

Gjest silikoninnl
Skrevet

Dette tror jeg nesten hver og en klinikk må svare på :)

Jeg tok selv innlegg for en 10 år siden. Den gang ble jeg lagt i narkose i bare noen få minutter. Det var fordi at de skulle lokalbedøve brystpartiet og de sprøytene var visst veldig vonde. Så fort de hadde satt all lokalbedøvende så vekket de meg igjen. Det var altså bare noen få minutter jeg bare borte.

Resten av operasjonen var jeg våken og så de holde på, de satte meg litt opp og viste meg i speiel når innleggene var lagt inn også.

Jeg synes dette gikk veldig greit.

Det hørtes greit ut, men jeg vet ikke om jeg bør ta narkose i det hele tatt. Dette er av helsemessige årsaker, og de gangene jeg har blitt operert har de valgt andre bedøvelsesmåter.

Forsåvidt helt greit for meg, både fordi jeg ikke liker tanken på narkose og fordi jeg er nysgjerrig. ;-)

Men da får jeg kontakte en klinikk og forhøre meg med dem.

Takk

Gjest silikoninnl
Skrevet

En venninne har tatt brystreduksjon i kun lokalbedøvelse. Ikke hadde jeg turt selv men..! Tror kanskje du kan velge..

Jeg skal ta brystløft til lørdagen og jeg skal sove! Men ikke narkose, jeg antar de gir meg noe som slår meg ut et par timer. Selv om jeg ikke aner hva det skal være..

Jeg takler ikke tanken på narkose, ikke bør jeg ha det av helsemessige årsaker heller. Det passer meg utmerket, da jeg er nysgjerrig i tillegg ;-)

Takk for svar, det gir meg håp om at det finnes andre muligheter. Masse lykke til på Lørdag! :-)

Gjest Dalmeny
Skrevet

Jeg tok brystredusjon selv, men da hadde jeg full narkose. Det er vel ganske ekkelt å ligge der og se at de tar frem kniven og fjerner ting. Kanskje merker man at de kutter og driver på inni der også. Nei, jeg ville aldri hatt noe annet enn full narkose.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...