Gå til innhold

En merkelig skrue

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
candyqueen_83
Skrevet

Det er jo bare de grusomme brillene som gjør han merkelig. Uten dem så ser han jo okei ut.

Gjest Blått blod
Skrevet

Det er jo bare de grusomme brillene som gjør han merkelig. Uten dem så ser han jo okei ut.

Ville du ha hatt en kjæreste med en sånn sveis?

candyqueen_83
Skrevet

Sveisen skulle jeg da klart å få gjort noe med :o)

Skrevet

Han ser sleip ut. Han har munnvikene til Jack Nickholson når han spiller The Joker...

Skrevet

Han ser sleip ut. Han har munnvikene til Jack Nickholson når han spiller The Joker...

*haha*

Jack er nå herlig, da. Det er ikke Daniel...

Gjest Tatjana
Skrevet

Det var ikke det heldigste bildet jeg har sett av ham, men sånn ellers syns jeg da han ser helt grei ut. Ikke Kjempekjekk, nei, men han har da ikke et utseende som skulle skremme noen heller.

Jeg syns brillene hans er grusomt ukledelige, men antagelig trenger han dem for å se godt. Og sveisen er også grusom, men den har antagelig kongefamiliens stylister og pr-rådgivere prakket på ham.

Sånn alt i alt syns jeg de er et bra utseende par. Og de virket overbevisende lykkelige begge to, og det er nå det viktigste.

Gjest togli
Skrevet

Det er helt utrolig hvor opptatt folk er av utseendet til de kongelige! Jeg synes forøvrig Daniel ser riktig så kjekk ut, så hva folk klager over skjønner jeg ikke ;)))

Skrevet

Sveisen kan man gjøre noe med - han har jo tross alt _hår_! ;-)

Jeg ville ikke syntes det var digg med en kjæreste med slikt skjegg som kronprins Haakon heller;-)

Gjest Blått blod
Skrevet

Sveisen kan man gjøre noe med - han har jo tross alt _hår_! ;-)

Jeg ville ikke syntes det var digg med en kjæreste med slikt skjegg som kronprins Haakon heller;-)

Men Ari Behn er vel sexy?

Skrevet

Men Ari Behn er vel sexy?

Han kler faktisk skjegg og gråstenk i håret - ser mye mer voksen ut da.

candyqueen_83
Skrevet

På dette bildet eller alltid? Syns han ser ganske kjekk ut hvis han bare tar vekk brillene jeg. Kunne rufset håret litt mer og da.

Gjest Blått blod
Skrevet

Han kler faktisk skjegg og gråstenk i håret - ser mye mer voksen ut da.

Enig!

Skrevet

Det er de fæle brillene som gjør det vett. Kommer ikke vekk fra de brillene jeg, så stygge er dem :o)

Han er jo egentlig kjekk, og man skulle jo tro man ville se best mulig ut i sitt eget bryllup.

ikke bare brillene, men sleiken også...

Gjest slabbedask
Skrevet

Det var ikke det heldigste bildet jeg har sett av ham, men sånn ellers syns jeg da han ser helt grei ut. Ikke Kjempekjekk, nei, men han har da ikke et utseende som skulle skremme noen heller.

Jeg syns brillene hans er grusomt ukledelige, men antagelig trenger han dem for å se godt. Og sveisen er også grusom, men den har antagelig kongefamiliens stylister og pr-rådgivere prakket på ham.

Sånn alt i alt syns jeg de er et bra utseende par. Og de virket overbevisende lykkelige begge to, og det er nå det viktigste.

''Jeg syns brillene hans er grusomt ukledelige, men antagelig trenger han dem for å se godt. ''

Han kunne fått seg en mer kledlig innfatning, som disse:

Gjest Rødt blod
Skrevet

''Ville du ha hatt en kjæreste med en sånn sveis''

Han har sveis som en suspekt aksjemegler.

Skrevet

Det er de fæle brillene som gjør det vett. Kommer ikke vekk fra de brillene jeg, så stygge er dem :o)

Han er jo egentlig kjekk, og man skulle jo tro man ville se best mulig ut i sitt eget bryllup.

Jeg synes ikke brillene er så ille - de kan gi ansiktet karakter.

Men sleiken er jeg ikke så begeistret for. Men kanskje det er slik det "skal være" i svenske kongelige kretser? Knugen hadde sleik han også, før håret ble tynt, og Jonas Bergstrøm har også en høyst diskutabel sleik...

Ellers synes jeg både prins Daniel såvel som defleste andre at det er penere å smile med tennene enn med sammenknepne lepper. Man kan se litt fårete ut da.

Skrevet

Det er helt utrolig hvor opptatt folk er av utseendet til de kongelige! Jeg synes forøvrig Daniel ser riktig så kjekk ut, så hva folk klager over skjønner jeg ikke ;)))

Han sklir rett inn med den looken. Helt greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...