Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos frisøren og kom hjem med stygg farge på håret. Det kostet masse penger og nå er jeg sur.

Jeg har ikke råd til å farge det på nytt.

ååååååååååååååååååååååååååååååååååå

Jeg har bare lyst til å se bra ut.

Gjest Labert hår
Skrevet

Aldri farg håret. En unaturlig farge på håret er ikke pent.

Flimmer1365381250
Skrevet

Gå tilbake i morgen, si at du har sovet på det og absolutt ikke klarer å bli fornøyd. En god frisør vil da rette opp fargen for deg uten at du skal betale for det...

Flimmer1365381250
Skrevet

Aldri farg håret. En unaturlig farge på håret er ikke pent.

Ikke barber deg under armene eller på bena heller. Puss ikke tennene og bruk ikke klær du ikke har laget selv?

Skrevet

Gå tilbake i morgen, si at du har sovet på det og absolutt ikke klarer å bli fornøyd. En god frisør vil da rette opp fargen for deg uten at du skal betale for det...

Jeg tør ikke å klage. Jeg sa Åja! Det ble kjempefint. Til frisøren etterpå. Og hun sa hun syns det ble så fint.

Jeg vil til Jan Thomas. Han kan fikse meg.

Flimmer1365381250
Skrevet

Jeg tør ikke å klage. Jeg sa Åja! Det ble kjempefint. Til frisøren etterpå. Og hun sa hun syns det ble så fint.

Jeg vil til Jan Thomas. Han kan fikse meg.

Vel, da kommer du vel ikke så langt. Du vet at du har en mulighet til å få rettet opp i det, men benytter den ikke... ?

Gjest frisørbesøk
Skrevet

Vel, da kommer du vel ikke så langt. Du vet at du har en mulighet til å få rettet opp i det, men benytter den ikke... ?

Jeg har gått tilbake til frisør mange ganger. Også når det gjelder farging, men det var fordi det var skjoldete. Hvis en har godkjent fargen, men ikke likte helt nyansen, så ville jeg vegret meg mot å gå tilbake. Det trenger ikke være noe feil med fargen selv om ikke jeg likte den på meg. Mange frisører ville vært grei uansett, men jeg synes man skal tenke seg om når man benytter seg av denne muligheten.

Flimmer1365381250
Skrevet

Jeg har gått tilbake til frisør mange ganger. Også når det gjelder farging, men det var fordi det var skjoldete. Hvis en har godkjent fargen, men ikke likte helt nyansen, så ville jeg vegret meg mot å gå tilbake. Det trenger ikke være noe feil med fargen selv om ikke jeg likte den på meg. Mange frisører ville vært grei uansett, men jeg synes man skal tenke seg om når man benytter seg av denne muligheten.

Jeg har fått både fæle farger og forferdelige frisyrer. En gang turte jeg rett og slett ikke å si ifra at klippen var grusom, for jeg var redd den lille heksa skulle klippe meg helt snau om hun skulle ta en runde nummer to med saksa. Men ja, som regel er frisører greie, selv om man kanskje ikke har en lovbestemt rett til å klage på en farge fordi den ikke ble sånn som du trodde...

mariaflyfly
Skrevet

Gå tilbake i morra og få dem til å rette det opp.

Skrevet

Gå tilbake i morra og få dem til å rette det opp.

I morra har jeg ikke tid uansett, og frisøren har fullt hele uka hørte jeg. Jeg tror ikke jeg tør å klage. Tenk å sitte der i timesvis i stolen etterpå.

Sukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.

mariaflyfly
Skrevet

I morra har jeg ikke tid uansett, og frisøren har fullt hele uka hørte jeg. Jeg tror ikke jeg tør å klage. Tenk å sitte der i timesvis i stolen etterpå.

Sukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.

Da har du to muligheter:

1) Kjøpe farge og farge det sjøl hjemme

2) Leve med det

;)

Skrevet

Da har du to muligheter:

1) Kjøpe farge og farge det sjøl hjemme

2) Leve med det

;)

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Skrevet

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Eller, du kan barbere!

*løper*

Skrevet

Eller, du kan barbere!

*løper*

Jeg skal gi deg barbere!¨

Jeg har skaffet meg ordentlige ziplockposer nå, i det minste. I morgen skal jeg se om jeg finner meg en finn hatt. Og et eller annet sted har jeg en solhatt.

Skrevet

Jeg skal gi deg barbere!¨

Jeg har skaffet meg ordentlige ziplockposer nå, i det minste. I morgen skal jeg se om jeg finner meg en finn hatt. Og et eller annet sted har jeg en solhatt.

finnhatt? http://roedt.no/bilder/samelue.jpg

Skrevet

Min frisør har visst endelig innsett at jeg ikke har tenkt å farge over de sølvhårene som er kommet for i dag spurte hun ikke om jeg skulle farge det snart. *hehe*

Du kan klage vet du, du har lov til det.

Skrevet

Min frisør har visst endelig innsett at jeg ikke har tenkt å farge over de sølvhårene som er kommet for i dag spurte hun ikke om jeg skulle farge det snart. *hehe*

Du kan klage vet du, du har lov til det.

Jeg skal forhøre meg med noen venner og høre hva de syns før jeg skal ta noe mot til meg å klage. Ser dog for meg at etter jeg eventuelt har klagd, må jeg finne meg en ny frisør, altså jeg er fornøyd med klippingen til hun jeg går til, men det var fargingen som jeg ikke helt var fornøyd med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...