Gjest Så frustrert Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Nå er jeg så lei av å håpe. Det virker som om ting tar seg opp litt, bare for å bli verre igjen etterpå. Jeg er så lei av å ikke få til dette livet, jeg kaster bort de beste årene i livet mitt på å bare ønske meg bort. Nå er jeg så sjalu og bitter at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre... Bare fordi jeg ikke klarer å gjøre noe med mitt eget liv, klarer jeg nå ikke lenger å glede meg over at andre har det bra. Hvor skal det ende? Håper henvisningen fra fastlegen går i boks, og jeg får noen å snakke med snart, for dette kjennes ikke rett. 0 Siter
Gjest Desperat forsøk for å hjelpe Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Ta deg en øl og slapp av. Ting ordner seg. 0 Siter
Gjest en kamp? Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Innimellom tenker jeg at livet er en kamp,og jeg har kjempet siden jeg ble født. Tenker at det blir aldri bra og det har det aldri vært heller,må bare konstandtere at livet er tøft. En må kjempe for seg selv,ingen andre gjør det! Prøv å ta tak i et snev av positive tanker,bygg videre på det. Det er det jeg prøver på. 0 Siter
Gjest Så frustrert Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Innimellom tenker jeg at livet er en kamp,og jeg har kjempet siden jeg ble født. Tenker at det blir aldri bra og det har det aldri vært heller,må bare konstandtere at livet er tøft. En må kjempe for seg selv,ingen andre gjør det! Prøv å ta tak i et snev av positive tanker,bygg videre på det. Det er det jeg prøver på. Kunne bare ønske jeg ikke såret andre med min oppførsel og usikkerhet... Hvorfor kan ikke jeg få lov til å ha det bra? Jeg ønsker meg ikke mye av livet, bare å kunne leve nå mens jeg enda er ung... 0 Siter
Gjest en kamp? Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Kunne bare ønske jeg ikke såret andre med min oppførsel og usikkerhet... Hvorfor kan ikke jeg få lov til å ha det bra? Jeg ønsker meg ikke mye av livet, bare å kunne leve nå mens jeg enda er ung... Den som bare hadde svaret på det... Kanskje blir det bra....en gang? Alt godt til deg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.