Gå til innhold

Juhu! :o)

Gjest Nickløsheletia

Anbefalte innlegg

Gjest Vask med glede
Skrevet

''Du kommer fra en "fin" familie da kanskje? :)''

Håper for din del at dette er et provokativt tulleinnlegg - ellers oser det misunnelse :-(

Hvis man trenger hjelp til å vaske bor man enten på et slott, eller man jobber man 16 timer i døgnet, ellers er man en fin frue som knapt kan skylle ned selv.

Videoannonse
Annonse
Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Hvis man trenger hjelp til å vaske bor man enten på et slott, eller man jobber man 16 timer i døgnet, ellers er man en fin frue som knapt kan skylle ned selv.

Jeg er en fin frue som bor i et slott. Bare spoer S.....

Gjest Vask med glede
Skrevet

Jeg er en fin frue som bor i et slott. Bare spoer S.....

Kan jeg komme på middag hos deg? Har aldri blitt servert av en tjener før. :)

Skrevet

OK, ser du ingen mellomting? Eksempelvis en familie på 4 (eller eneforsørger med 3 barn) der man tjener greit nok og velger å betale noen for å vaske et par ganger pr måned?

Man trenger da ikke å være overklasse eller bo i slott for å betale for denne tjenesten??

Jeg tar meg ikke råd, men misunner ingen andre som er i den heldige posisjonen :-)

Skrevet

Ja, det er så typisk norsk å synes at det eneste saliggjørende er å vaske møkka si sjøl!

Strengt tatt burde vi innføre det på arbeidsplassene også - alle vasker kontoret soitt selv og så går det ¨på rundgang å vaske fellesområdene;-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Tja, hvis du er mann og kjekk. Du soerger for desserten og tar oppvasken etterpaa:)

Skrevet

Tja, hvis du er mann og kjekk. Du soerger for desserten og tar oppvasken etterpaa:)

Jeg synes du bør utstyre tjenerne dine med slik meterhøy hatt/-fjær som han fjompen som sto rett bak hovedbordet under lørdagens bryllupsmiddag i Stockholm! Ikke rart det er høyt oppunder taket i slike ballsaler! ;-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg synes du bør utstyre tjenerne dine med slik meterhøy hatt/-fjær som han fjompen som sto rett bak hovedbordet under lørdagens bryllupsmiddag i Stockholm! Ikke rart det er høyt oppunder taket i slike ballsaler! ;-)

Det skal jeg tenke paa, men det spoers om det er hoeyt nok under taket her:)

Skrevet

Velkommen skal du være :-)

Skrevet

Gratulerer! Det er fantastisk deilig å komme hjem til nyvasket hus hver 14. dag.

Skrevet

Ja, det er så typisk norsk å synes at det eneste saliggjørende er å vaske møkka si sjøl!

Strengt tatt burde vi innføre det på arbeidsplassene også - alle vasker kontoret soitt selv og så går det ¨på rundgang å vaske fellesområdene;-)

''Strengt tatt burde vi innføre det på arbeidsplassene også - alle vasker kontoret soitt selv og så går det ¨på rundgang å vaske fellesområdene;-)''

Der min mor jobbet vasket de ansatte selv og det er ikke mer enn 7 år siden hun sluttet.

Skrevet

''Strengt tatt burde vi innføre det på arbeidsplassene også - alle vasker kontoret soitt selv og så går det ¨på rundgang å vaske fellesområdene;-)''

Der min mor jobbet vasket de ansatte selv og det er ikke mer enn 7 år siden hun sluttet.

Tror ikke antalll år siden hun sluttet er det viktige her, men at dette var en spesiell arbeidsplass, eller kanskje en som var veldig liten?

Jeg har aldri opplevd noe tilsvarende - det nærmeste må være at det har gått på rundgang å ta ut og inn kaffekopper av oppvaskmaskina, som jeg opplevde på én ttidligere arbeidsplass.

Skrevet

Tror ikke antalll år siden hun sluttet er det viktige her, men at dette var en spesiell arbeidsplass, eller kanskje en som var veldig liten?

Jeg har aldri opplevd noe tilsvarende - det nærmeste må være at det har gått på rundgang å ta ut og inn kaffekopper av oppvaskmaskina, som jeg opplevde på én ttidligere arbeidsplass.

Liten arbeidsplass ja. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...