Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10009334

1 av 4 er dumpet på fjesboka. I Storbritannia sies det at hver femte skillsmisse skyldes fjesboka.

Og leser man på samlivsfora rundt på nett blir de som er bekymret for partnerens fjesbokbruk ledd av og kalt paranoide og kontrollerende.. Hm.

Har du opplevd denslags ubehageligheter på fjesboka?

Mannen i huset er der, jeg er ikke, jeg er litt "viggo".. *host*..

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg noe saa ufarlig som fjesboka. Vi er der begge to, men han saa lite at han nesten ikke har venner der. Det var jeg som oppfordret han til aa lage seg profil, men han skjoenner visst ikke helt vitsen med det.

Skrevet

Jeg klarer heller ikke å se den, men klart det kommer jo an på hvilke andre internett vaner mannen/dama har.

Om en person er gift, og aktivt ute på nett og legger ut annonser for sexpartnere osv og er utro på den måten, vil jeg nok tro at det kan være tilfelle også på facebook.

Men om mannen/dama di sender en klem, eller et hjerte eller et eller annet av disse applikasjonene til de motsatte kjønn, ville jeg ikke være bekymret i det hele tatt... for det er jo bare uskyldig moro ;)

Skrevet

'' I Storbritannia sies det at hver femte skillsmisse skyldes fjesboka.''

Har antallet skilsmisser da økt med 25% etter Facebooks oppstart? Eller er det bare at det er den man oppgir som den siste dråpen i begeret...? Jeg tror nok heller det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...