EnolaGay Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10009334 1 av 4 er dumpet på fjesboka. I Storbritannia sies det at hver femte skillsmisse skyldes fjesboka. Og leser man på samlivsfora rundt på nett blir de som er bekymret for partnerens fjesbokbruk ledd av og kalt paranoide og kontrollerende.. Hm. Har du opplevd denslags ubehageligheter på fjesboka? Mannen i huset er der, jeg er ikke, jeg er litt "viggo".. *host*.. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Jeg kan ikke tenke meg noe saa ufarlig som fjesboka. Vi er der begge to, men han saa lite at han nesten ikke har venner der. Det var jeg som oppfordret han til aa lage seg profil, men han skjoenner visst ikke helt vitsen med det. 0 Siter
Humatus Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Jeg klarer heller ikke å se den, men klart det kommer jo an på hvilke andre internett vaner mannen/dama har. Om en person er gift, og aktivt ute på nett og legger ut annonser for sexpartnere osv og er utro på den måten, vil jeg nok tro at det kan være tilfelle også på facebook. Men om mannen/dama di sender en klem, eller et hjerte eller et eller annet av disse applikasjonene til de motsatte kjønn, ville jeg ikke være bekymret i det hele tatt... for det er jo bare uskyldig moro 0 Siter
Katt-ja Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 '' I Storbritannia sies det at hver femte skillsmisse skyldes fjesboka.'' Har antallet skilsmisser da økt med 25% etter Facebooks oppstart? Eller er det bare at det er den man oppgir som den siste dråpen i begeret...? Jeg tror nok heller det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.