Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det gått ca en måned siden jeg ble angrepet av min eks... Hvor han bl.a. la hendene rundt halsen på meg, og forsøkte å kvele meg. Allerede dagen etter dette skjedde fikk jeg sår og vond hals, og det har jeg hatt hele tiden siden. Jeg har bare ikke vært helt sikker på om dette var fordi jeg ble såpass psykisk nedbrutt at jeg fikk vond hals, om jeg har fått en eller annen infeksjon, eller om min eks faktisk har skadet halsen min? Er det faktisk mulig å få sår hals av å bli kvalt? Og går det over av seg selv? De siste 3 dagene har jeg også hostet opp blodige, slimballer. (Derfor begynt å bli urolig for dette nå...)

PS, i morgen er forresten det store møtet. Håper jeg ikke blir for redd....

Skrevet

Lykke til i morgen!

Du bør ta deg en tur til fastlegen å få sjekka halsen.

Skrevet

Lykke til i morgen!

Du bør ta deg en tur til fastlegen å få sjekka halsen.

;)

Tusen takk for det. Skal si deg jeg er nervøs nå allikevel...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du kan ha fått en reell fysisk skade. Det har jeg sett minst to ganger. Ring fastlegen i morgen.

Skrevet

Lykke til i morgen:-) Jeg synes du skal være stolt av deg selv for at du har klart å formidle tydelig til hjelpeapparatet at du trenger hjelp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...