eksvimle Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Nå har det gått ca en måned siden jeg ble angrepet av min eks... Hvor han bl.a. la hendene rundt halsen på meg, og forsøkte å kvele meg. Allerede dagen etter dette skjedde fikk jeg sår og vond hals, og det har jeg hatt hele tiden siden. Jeg har bare ikke vært helt sikker på om dette var fordi jeg ble såpass psykisk nedbrutt at jeg fikk vond hals, om jeg har fått en eller annen infeksjon, eller om min eks faktisk har skadet halsen min? Er det faktisk mulig å få sår hals av å bli kvalt? Og går det over av seg selv? De siste 3 dagene har jeg også hostet opp blodige, slimballer. (Derfor begynt å bli urolig for dette nå...) PS, i morgen er forresten det store møtet. Håper jeg ikke blir for redd.... 0 Siter
cathlin Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Lykke til i morgen! Du bør ta deg en tur til fastlegen å få sjekka halsen. 0 Siter
eksvimle Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Skrevet 22. juni 2010 Lykke til i morgen! Du bør ta deg en tur til fastlegen å få sjekka halsen. Tusen takk for det. Skal si deg jeg er nervøs nå allikevel... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Du kan ha fått en reell fysisk skade. Det har jeg sett minst to ganger. Ring fastlegen i morgen. 0 Siter
frosken Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Lykke til i morgen:-) Jeg synes du skal være stolt av deg selv for at du har klart å formidle tydelig til hjelpeapparatet at du trenger hjelp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.